تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 آبان 1390
ارائه برنامه درمانی جدید برای سلول های بنیادی سرطانی

  ارائه برنامه درمانی جدید برای سلول های بنیادی سرطانی

شرکت سلول های بنیادی کالیفرنیا ، برنامه های درمانی همچون سلول درمانی را برای ملانوم بدخیم توسعه می دهد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از businesswire؛ شرکت سلول های بنیادی کالیفرنیا (CSC) امروز اعلام کرد که برنامه ای برای سلول های بنیادی سرطانی به دست آورده است که در حال حاضربر درمان ملانوم متاستاتیک متمرکز شده است. این درمان نشان دهنده روش جدیدی برای درمان بدخیمی است.
هدف این درمان ایمن سازی در برابر آنتی ژن از طریق سلول های به دست آمده از خون خود بیماراست که سپس درمعرض سلول های سرطانی پرتو دیده خود بیمار قرار گرفته و متعاقبا طی یک سری تزریق تجویز می شود. بهبود قابل توجهی در بقاء و زمان عود بیماری در فاز دوم بالینی نشان داده شده که زمینه را برای درمان موثر ملانوم و سرطان های دیگر فراهم کرده است.
Chris Airriess گفت : "CSC از حرکت به عرصه سرطان و آزمایشات بالینی فاز دوم با بدست آوردن این برنامه بسیار هیجان زده است. انتقال این برنامه به CSC برای پیشبرد این درمان طی  توسعه بالینی اخیر نشان دهنده نظارتی بزرگ است و ما به توسعه این برنامه به عنوان یک اولویت بالا  ادامه خواهیم داد.."
شرکت سلول های بنیادی کالیفرنیا ، ​​ (CSC) ، شرکتی مبتنی بر توسعه روش های اختصاصی برای تولید رده های سلول های بنیادی جنینی انسان (hESC) و گسترش آنها برای مصارف بالینی و تجاری مفید ، وتمایز با خلوص بسیار بالای آنها با استفاده از محیطهای اختصاصی و تعریف شده  و روش های GMP است. CSC قادربه تامین جمعیت های سلول های انسانی برای شرکت ها و موسسات درسراسر جهان به منظور استفاده در توسعه درمان ، غربالگری اثر بخش و یا ایجاد پروفایل سمیت برای داروهای کاندید شده، و ابزار های تحقیق تجربی است.
CSC در حال حاضر بر توسعه  درمان های مبتنی بر سلول های بنیادی برای آتروفی عضلانی نخاعی (SMA) ، اسکلروزیس آمیوتروفیک جانبی (ALS) و سرطان های متاستاتیک متمرکز شده است.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه