(آرشیو ماه اردیبهشت 1400)
وبینار بین المللی ناباروری مردان برگزار شد
وبینار بین المللی شبکه جهانی آموزش رویان با عنوان "ناباروری مردان" با حضور بزرگان این حوزه برگزار شد.

ﺳﻪشنبه، 21 اردیبهشت 1400 - 12:24
آخرین اخبار استفاده از سلول های  بنیادی برای درمان بیماری های کلیوی
مسئول گروه کلیه دپارتمان سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان از آخرین اخبار در خصوص استفاده از سلول های بنیادی مزانشیمی برای درمان  بیماری های حاد و مزمن کلیوی و جدیدترین تحقیقاتی که در زمینه بیماری های کلیوی در حال انجام است خبر داد.
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 - 10:53
وبینار بین المللی ناباروری مردان برگزار می شود
در راستای راه اندازی شبکه علمی جهانی رویان (Royan Gene)، دومین سری از وبینار های بین المللی این شبکه که برای اولین بار در ایران قرار است با دعوت از متخصصین و اندیشمندان سرتاسر جهان در سالن مشاهیر برگزار گردد.
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 13:50
آخرین اخبار استفاده از سلول های  بنیادی برای درمان روماتوئید آرتریت، استئوآرتریت و کمردرد مزمن
در گفتگو با بنیان مطرح شد:
 سرپرست بخش تولید سلول های استرومایی مزانشیمی جدا شده از مغز استخوان مرکز سلول درمانی رویان از آخرین اخبار در خصوص استفاده از سلول های (آلوژن) استرومايي مزانشیمی كلونال مشتق از مغز استخوان انسان  برای درمان بیماری های روماتوئید آرتریت، استئوآرتریت و کمردرد مزمن در پژوهشگاه رویان خبر داد. 
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 - 12:43
آیا زنان باردار و شیرده باید علیه COVID-19 واکسینه شوند؟
زنان باردار جزء گروه‌های در معرض خطر هستند. متأسفانه در حال حاضر بسیاری از سوالات در مورد مزایای واکسیناسیون و عوارض احتمالی آن بی پاسخ مانده‌اند. در این مقاله به بررسی برخی از پرسش‌ها درباره این موضوع پرداخته‌ایم . . .
دوشنبه، 06 اردیبهشت 1400 - 12:25
استفاده از ضمائم زایمانی در درمان فتق‌های مادرزادی
فتق مادرزادی دیافراگم یک بیماری مادرزادی در دیافراگم (نقص هنگام تولد) می‌باشد. فتق مادرزادی دیافراگم، آسیب تهدید کننده حیات در نوزادان و یکی از علل عمده مرگ و میر به خاطر هیپوپلازی ریوی می‌باشد. شیوع آن ۱ مورد در ۲۵۰۰ تولد بوده و میزان مرگ و میر ناشی از آن ۵۰ تا ۸۰ درصد است.

شنبه، 04 اردیبهشت 1400 - 10:55
کلیدواژه
کلیدواژه