طب ترمیمی اخبار بین الملل

استفاده از سلول های بنیادی چربی برای تسکین درد آرتریت
استفاده از سلول های بنیادی بیماران می تواند درد مربوط به استئوآرتریت یا روماتوئید آرتریت در زانوهای آن ها را تسکین دهد.
ﺳﻪشنبه، 27 مهر 1395 - 09:30
داده های ایمنی تست های انسانی ژن درمانی سلول های بنیادی خون ساز برای موکوپلی ساکاریدوز یک را حمایت می کند
مطالعات ایمنی زیستی گسترده روی ژن درمانی سلول های بنیادی خون ساز، به دنبال جایگزینی پروتئینی است که در بیماری موکوپلی ساکاریدوز یک(MSP I ) تولید نمی شود و تست های بالینی از روش های ژن درمانی مبتنی بر سلول درمانی در بیماران MSP I حمایت می کند.
ﺳﻪشنبه، 27 مهر 1395 - 09:00
استفاده از سلول های بنیادی تقویت شده برای پیشبرد بازسازی بافتی
مهندسین MIT با تجهیز کردن سلول های بنیادی به ژن هایی که موجب تولید فاکتورهای رشد اضافی به وسیله آن ها می شوند، توانایی این سلول ها در بازسازی بافت عروقی(مانند رگ های خونی) را افزایش داده اند.
ﺳﻪشنبه، 27 مهر 1395 - 08:44
هدف قرار دادن آنزیم UNG ممکن است به درمان لنفومای non-Hodgkins کمک کند
محققین دریافته اند که آنزیمی به نام اوراسیل-DNA گلیکوزیلاز(UNG) برای تسهیل تکثیر این سلول های B تولید کننده آنتی بادی در پاسخ به عفونت، انتهای کروموزوم های آن ها را حفاظت می کند. آن ها بر این باورند که هدف قرار دادن آین آنزیم ممکن است به درمان نوع خاصی از لنفومای non-Hodgkins کمک کند.
ﺳﻪشنبه، 27 مهر 1395 - 08:30
استفاده از تکه های قلبی مهندسی شده سه بعدی، بزودی در مطالعات بالینی
رویای درمان بیماری های قلبی عروقی با استفاده از سلول های بنیادی بزودی یک گام دیگر به واقعیت نزدیک خواهد شد. در حال حاضر محققین در حال تست تکه های قلبی سه بعدی روی مدل های جانور بزرگ جثه هستند.
ﺳﻪشنبه، 27 مهر 1395 - 08:15
سلول های بنیادی جنینی: اولین سلول درمانی ها روی انسان
سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) برای اولین بار مجوزهای لازم برای انتقال سلول های بنیادی جنینی به بیماران دارای مشکل ترومای نخاعی را برای یک کمپانی صادر کرده است. این اولین بار است که بعد از این که اوباما محدودیت های موجود روی مطالعات سلول های بنیادی جنینی را برداشت، از این سلول ها برای درمان استفاده می شود.
ﺳﻪشنبه، 27 مهر 1395 - 08:00
یافتن مسیر جدید در مغز برای کاهش افسردگی
محقین پزشکی Northwestern مسیر جدیدی را در مغز کشف کرده اند که می توان با کاهش آن افسردگی را کاهش داد. این مسیر، هدف جدید و امیدوار کننده ای را برای طراحی دارو برای بیمارانی که به داروهای ضد افسردگی موجود پاسخ نمی دهند، ارائه می دهد.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 11:00
تعیین هویت سلول های پوستی از منظر زمان و مکان
پوست بزرگ ترین اندام در پستانداران است و عملکردهای متعددی را بر عهده دارد. پوست این عملکرد را مدیون انواع سلول های مختلف با عملکردهای متنوع و هویت های مولکولی متفاوت است که به صورت هماهنگ عمل می کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که چگونه این جمعیت های سلولی مختلف در نقاط مختلف پوست بوجود می آیند و چگونه آن ها از یکدیگر متمایز می شوند.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 10:30
روش های درمانی برای آینده: داروهایی که رادیکال های آزاد را از منبع شان متوقف می کنند
رادیکال های آزاد را دلیل بسیاری بیماری های انسانی و فرایند پیری می دانند و امروزه مکمل های آنتی اکسیدان یا ضد رادیکال آزاد فراوانی را در فروشگاه می توان مشاهده کرد. اما شواهد زیادی نیز وجود دارد که این آنتی اکسیدان ها همیشه موفقیت آمیز نیستند.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 10:00
استفاده از سلول های بنیادی انسانی برای درمان عوارض جانبی آسیب نخاعی در موش
افرادی که دچار آسیب های نخاعی می شوند دچار مشکلاتی از جمله فلجی و بی حسی می شوند که برخی از این مشکلات به دلیل فقدان نوروترانسمیتر گابا در طناب نخاعی آسیب دیده است. مطالعه ای جدید در موش نشان داده است که استفاده از سلول های بنیادی جنینی انسانی می تواند این مشکلات را کاهش دهد.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 09:29
شناسایی یک مکانیسم حفظ شده طی تکامل برای سلول های بنیادی مغز
محققین مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا مسیر مولکولی را شناسایی کرده اند که احتباس و آزادسازی سلول های بنیادی مغز را کنترل می کند. این کشف دیدگاه های جدیدی را در مورد تکوین عصبی طبیعی و غیر طبیعی ارائه می دهد و می تواند در نهایت به درمان های بازساختی بیماری ها یا آسیب های عصبی کمک کند.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 09:15
مشاهده تغییر سلول های بنیادی سرنخ هایی را درباره مبارزه با اسئوپورز یا پوکی استخوان در زنان پیر ارائه می دهد
سال هاست که محققین به دنبال استفاده از سلول های بنیادی برای درمانی بیماری های مختلف از جمله استئوپورز یا پوکی استخوان هستند. یکی از چالش های همیشگی مشاهده و مونیتور کردن تغییرات سلول های بنیادی طی فرایندهای درمانی بوده است.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 09:00
سلول های بنیادی و امیدواری برای درمان دیابت
محققین از کشف درمانی می گویند که بنا به ادعای آن ها می تواند به درد و رنج بیماران دیابتی و نیاز روزانه آن ها به تزریق انسولین پایان دهد.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 08:30
تسریع ترمیم عضلانی راهی برای مبارزه با دیستروفی
ورزشکاران، افراد پیر و آن هایی که به بیماری های عضلانی تحلیل برنده مبتلا هستند، می توانند از مزایای ترمیم عضلانی تسریع شده استفاده کنند.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 08:10
شدت گرفتن انتقادات از تحقیقات سلول های بنیادی
بحث در مورد تحقیقات سلول های بنیادی از دیدگاه های مختلف مذهبی، اخلاقی و معنوی بالا گرفته است و عده ای از محققین و مسئولین به دنبال متوقف کردن و یا وتو کردن قوانین مرتبط با این زمینه هستند.
یکشنبه، 25 مهر 1395 - 12:30
صفحه 332 از 433ابتدا   قبلی   327  328  329  330  331  [332]  333  334  335  336  بعدی   انتها   
کلیدواژه
کلیدواژه