تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 دی 1394
آغاز نام نویسی در نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

  آغاز نام نویسی در نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

همزمان با راه اندازی وب سایت نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، نام نویسی از متقاضیان شرکت در این المپیاد آغاز شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی این معاونت گفت: با توجه به اتمام مراحل مستندسازی و ابلاغ دستورالعمل این المپیاد با همکاری مسئولان مرتبط در مرکز ملی استعدادهای درخشان، باشگاه پژوهشگران جوان، مرکز سنجش، اداره مدارس متوسطه و مرکز امور انفورماتیک وزارت آموزش و پرورش، مراحل ثبت نام این المپیاد آغاز شد.
امیرعلی حمیدیه افزود: نام نویسی از متقاضیان شرکت در المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از امروز تا پنجم بهمن ماه جاری انجام و صبح روز دوم اسفندماه آزمون المپیاد برگزار می شود.
به گفته وی، وب سایت این المپیاد به آدرس http://azmoon.srttu.edu برای ثبت نام از متقاضیان قابل دسترسی است.
حمیدیه اظهار کرد: این المپیاد با حمایت آموزش و پرورش و نیز ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود. این آزمون فاقد محدودیت معدل است و هر دو رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک امکان شرکت در این آزمون را دارند.
وی با اشاره به راه اندازی پایگاه المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی به آدرس isro.isti.ir گفت: جلسه کمیته راهبردی المپیاد دانشجویی درحال تشکیل است و اطلاعات بیشتر در رابطه با بخش دانشجویی المپیاد به زودی اعلام خواهد شد.
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه