تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آبان 1391
استفاده از جفت گوسفند برای جوان سازی پوست

  استفاده از جفت گوسفند برای جوان سازی پوست

کمپانی نوآوری زیبایی سلول های بنیادی/ SCBI پیشرفته ترین محصولات بدست آمده از جفت را برای جوان سازی مجدد و هیدراته کردن پوست معرفی کرده است.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان به نقل از PRWeb ، این کمپانی جدیدترین و موثرترین محصولات چهراه ای حاصل از جفت را به مخاطبان خود معرفی کرد. SCBI ، سرمی را از سلول های بنیادی طبیعی جفت گوسفند که از آن به عنوان "چشمه جوانی" یاد می کند، تولید کرده است.
این محصول به دست آمده از جفت نشان دهنده آخرین محصولات مراقبت از پوست برای بهبودی و جوانی پوست است.
محصولات SCBI توسط متخصصین حرفه ای پوست ،جراحان پلاستیک و زیبایی شناسان برای کمک به کاهش خطوط ریز چین و چروک، از بین بردن لکه های صورت، التیام آکنه و کاهش التهاب مورد استفاده قرار می گیرند. سرم طلای سلول های بنیادی SCBI محصول تایید شده ای است که سرعت زمان بهبود بعد از درمان لایه برداری و لیزر پوست را افزایش داده و به بهبود نتایج کمک می کند. مواد تشکیل دهنده این سرم کاملا طبیعی بوده و حاوی هیچ مواد شیمیایی نمی باشند.
کمپانی SCBI در سال 2010 با هدف اصلی تولید و توزیع یک دسته از محصولات طبیعی مراقبت از پوست برای کمک به جوان سازی پوست ، تشکیل شد. این محصولات شامل جفت گوسفندی پس از تولد گوسفند است. دیگر مواد فعال تشکیل دهنده این محصولات عبارتند از: اسید هیالورونیک، بابونه، دانه انگور و 24 قیراط دانه های طلا است. محصولات SCBI در آزمایشگاه  مورد تایید FDA در نیوزیلند ساخته می شود. این محصولات زیبایی سلول های بنیادی توسط دولت نیوزلند و همچنین نهادهای جهانی تایید شده است.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه