تاریخ انتشار: شنبه 20 آبان 1396
امیدوار کننده بودن مزوبلاست سل تراپی در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی

  امیدوار کننده بودن مزوبلاست سل تراپی در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی

کمپانی استرالیایی مزوبلاست که در زمینه طب بازساختی فعالیت می کند، داده های مثبتی را پیرامون فاز 3 مطالعه ای که از سلول های پیش ساز مزانشیمی آلوژن(MPCs) برای درمان مبتلا به نارسایی قلبی استفاده کرده است، منتشر کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از bioinsight، بعد از آنالیز داده های ایمنی و کارایی بدست آمده از 270 بیمار، کمیته مونیتورینگ داده های مستقل(IDMC) چراغ سبز را برای انجام فاز بعدی مطالعات روی 330 بیمار نشان داد. کارآزمایی هایی در چندین نقطعه مختلف در ایالات متحده و کانادا به ارزیابی کاندیدای محصولی مزوبلاست موسوم به MPC-150-IM در بیماران بالغی پرداخت که مبتلا به نارسایی قلبی مزمن متوسط تا پیشرفته در عملکرد سیستولی بطن چپ شان بودند. این مطالعه به تست این هدف پرداخت که آیا انتقال MPC-150-IM از طریق یک کاتتر به عضلات قلبی بطن چپ بیماران می تواند نارسایی قلبی و مشکلات مربوط به آن مانند مرگ یا نیاز به ضربان سازها و پیوند قلب را کاهش دهد.

فاز دو مطالعه و نظارت سه ساله روی بیماران نشان داد که یک تزریق MPC-150-IM به میوکاردیوم بیماران می تواند نیاز بیماران به بستری شدن را منتفی سازد و هیچ مرگ ناشی از بیماری قلبی یا عوارض آن نیز در آن ها دیده نشد. در حال حاضر، MPC-150-IM در فاز 2B روی 159 بیمار مبتلا به نارسایی قلبی پیشرفته در حال تست است و مزوبلاست تاییدیه لازم برای تست این درمان روی کودکان کمتر از 5 سال را نیز دریافت کرده است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه