تاریخ انتشار: یکشنبه 21 خرداد 1391
بررسی ایمنی زایمان در آب

  بررسی ایمنی زایمان در آب

مطالعه جدیدی با هدف بررسی ایمنی زایمان در آب برای اولین باردرایالات متحده دراین ماه ، با همکاری دکتر "Michael Weiner" یکی ازمحققان موسسه "Regenstrief" و دکتر "Jeanne Ballard" متخصص زنان با بیش از 16 سال تجربه در تولد نوزادان، با بکارگیری ابزارهای انفورماتیک پزشکی به منظور بهبود مراقبت های بهداشت باروری آغازمی شود
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از medicl xpress؛ بنا به پیشنهاد شبکه بهداشت، زایمان درآب برای بیماران کم خطرتر است. این زایمان ها معمولا توسط ماماها انجام می شود. دکتر "Ballard" گفت: "طرفداران زایمان طبیعی بر این باورند که تولد درآب باعث کاهش نیاز به مداخلات پزشکی شده و نوزاد صدمه کمتری را تجربه می کنند. "منتقدان این روش با استناد به عدم مطالعه دقیق علمی این درمان به چندین مورد گزارش از عوارض دیده شده در مادر و نوزاد اشاره می کنند. با این حال، اطلاعات کمی برای حمایت از هر دو طرف وجود دارد."
دکتر "Ballard" با بررسی نتایج حاصل از تولد در آب طی پنج سال گذشته توسط ماماها ، به دنبال بررسی مسائلی مانند از دست دادن خون مادر، تنفس نوزاد و شاخص های دیگر سلامت مادر و نوزاد خواهد بود تا ایمنی این روش زایمان را تعیین کند.
با وجود محبوبیت بیشتر زایمان در آب در اروپا نسبت به ایالات متحده، تعداد این نوع زایمان در اروپا و ایالات متحده در طول دهه گذشته رو به افزایش است.
دکتر "Ballard" می گوید امیدواراست  با استفاده از این مطالعه و مطالعات دیگر، بتواند به حوزه زنان / زایمان در بهبود مراقبت های بهداشت باروری کمک کند.
دکترWeiner گفت: "این همکاری بین دانشگاه و موسسه سلامت، یک فرصت ویژه را برای تولید شواهد و بهبود درک ما در مورد مسائل مهم بهداشت عمومی فراهم می کند.
دکتر "Ballard" گفت: " این فرصت برای توسعه راه هایی برای ایمنی بیشتر بیماران در نهایت ممکن است بر سیاست های ملی نیز تاثیرگذار باشد ".
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه