تاریخ انتشار: یکشنبه 08 اردیبهشت 1398
تمجید مادر کودک با سه DNA از روش جدید درمان ناباروری

  تمجید مادر کودک با سه DNA از روش جدید درمان ناباروری

مادر یونانی اولین کودکی که با داشتن سه DNA از افراد مختلف بدنیا آمده است، از این تکنیک انقلابی در زمینه ناباروری تمجید کرده است و از مادر ناشناخته ای که تخمکش را به وی اهدا کرده بود تشکر کرد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، تحت قوانین مربوط به درمان های ناباروری، مادر اجازه ملاقات با اهدا کننده را ندارد و به همین دلیل ماتینا کاراوکیری، مادر 32 ساله و یونانی این نوزاد طی پیامی از زنی که تخمک خود را اهدا کرده بود و به وی اجازه بچه دار شدن از طریق IVF را داد، تشکر کرد. وی در این زمینه می گوید: من خیلی از این فرد متشکر هستم و او یکی از افراد بی شماری است که موجب خوشحال شدن من شده اند و هرگز لطف او را فراموش نمی کنم و برای او آرزوی بهترین ها را دارم.

تیمی از پزشکان یونانی و اسپانیایی به این مادر اجازه دادند که با استفاده از تکنیک IVF و با استفاده از تخمک یک مادر نابارور، اسپرم پدر و تخمک اهدایی یک زن دیگر باردار شده و سه شنبه گذشته فرزند خود را بدنیا بیاورد. این مادر پیش از این چندین بار برای باردار شدن به طریق IVF اقدام کرده بود اما موفق نشده بود. اینک به لطف این روش جدید وی مادر شده است، هر چند پزشکان خطرات مربوط به این تکنیک را به طور کامل نمی دانند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه