تاریخ انتشار: دوشنبه 29 تیر 1394
توصیه می کنم خون بندناف را حتما ذخیره کنید
متخصص زنان و زایمان

  توصیه می کنم خون بندناف را حتما ذخیره کنید

یک متخصص زنان و زایمان گفت: من به بیمارانم توصیه می کنم که این خون را حتما ذخیره کنند چون با پیشرفت های علم پزشکی، اگر چندسال بعد به یک بیماری بدخیم مبتلا شوند، ممکن است پشیمان شوند که چرا این خون را ذخیره نکرده اند.
امتیاز: Article Rating

دکتر مژگان کرم نیای‌فر متخصص زنان و زایمان در گفتگو با بنیان اظهار داشت: توصیه می‌کنم تمام کسانی که امکان ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند‌ناف فرزندشان را دارند، نسبت به این کار اقدام کنند. چون سلول های موجود در این خون قابلیت‌هایی داردکه سلول‌های بنیادین سایر ارگان‌های بدن از آن برخوردار نیستند. پژوهش‌های کنونی که بر روی خون‌بند‌ناف انجام می‌شود، دائما در حال پیگیری است و امیدهای زیادی وجود دارد که از سلول های بنیادی بندناف در آینده استفاده‌های فراوانی بشود. 
وی تاکید کرد: من به بیمارانم توصیه می کنم که این خون را حتما ذخیره کنند چون با پیشرفت های علم پزشکی، اگر چندسال بعد به یک بیماری بدخیم مبتلا شوند، ممکن است پشیمان شوند که چرا این خون را ذخیره نکرده اند. با توجه به چشم‌انداز این علم نوین خوب است این سلول ها ذخیره‌سازی و نگهداری شود. شاید اگر این خون را نگهداری کنیم، تا حدودی به درمان کمک کند.

پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
پنجشنبه, 01 مرداد,1394

پزشک مشاور

مهتاب@: <br />باسلام <br />تهران،بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم، بعد از میدان بنی هاشم، نبش کوچه حافظ شرقی، پلاک 24 <br /> شرکت فناوری بن یاخته های رویان

چهارشنبه, 31 تیر,1394

مهتاب

عزیزم کجا ذخیره کنیم این خون بند ناف؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه