تاریخ انتشار: دوشنبه 30 بهمن 1391
دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی خون بندناف برگزار می شود
با همکاری پژوهشگاه رویان و شرکت فناوری بن یاخته های رویان؛

  دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی خون بندناف برگزار می شود

"دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی خون بندناف پتانسیل ها و چشم اندازها" 4و 3 اسفند ماه سال جاری در محل پژوهشگاه رویان برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان، "دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی خون بندناف پتانسیل ها و چشم اندازها"  با هدف ارائه مباحث جدید در حیطه سلول درمانی با استفاده از سلول های بنیادی،  ارتباط بانک های خون بند ناف و مراکز پیوند موجود در کشور با یکدیگر و ارائه مسائل نو در حیطه پیوند خون بندناف برگزار می شود.

دکتر مرضیه ابراهیمی دبیر علمی این همایش گفت: این نشست با محوریت پیشرفت های اخیر در حیطه طب ترمیم، طب پیوند سلول های بنیادی خونساز و آشنایی با استانداردهای ذخیره سازی خون بندناف و با استفاده از توانمندی و تجربیات اساتید برجسته برگزار خواهد شد. در حاشیه برگزاری سخنرانی ها، اجرای کارگاه های عملی در زمینه  تعیین HLA، تعیین پتانسیل کلونی زایی و پردازش خون بندناف، به ارتقای سطح علمی و عملی دانش پژوهان کمک خواهد نمود.

بی شک، برگزاری این نشست علمی، بدون همکاری اساتید و اندیشمندان در حوزه های مختلف علمی امکانپذیر نخواهد بود، لذا کمال سپاس و قدردانی را از بذل همکاری مراکز مختلف چون مرکز تحقیقات هماتولوژی – انکولوژی و پیوند سلول های بنیادی ، موسسه خیریه محک، سازمان انتقال خون ایران ، انجمن خون و سرطان کودکان ایران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی اعلام می دارم و پیشرفت های روزافزون و تعالی علمی تمام اندیشمندان دلسوز را از درگاه حق خواستارم و در انتظار شکوفایی تمام انگیزه های ناب علمی شان می باشم.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی WWW.CORDBLOOD.IR مراجعه نمایند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه