تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 دی 1390
نارسایی قلبی به عنوان یک علت دیابت

  نارسایی قلبی به عنوان یک علت دیابت

نارسایی قلبی یا دیابت هر کدام به تنهایی به اندازه کافی دردآور هستند ، اما اغلب این دو با هم می آیند. در حال حاضر ، محققان درمجله Cell Metabolism  گزارش کرده اند که علت این رویداد را کشف کرده اند و شاید این راه جدیدی برای شکستن این چرخه متابولیک معیوب باشد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به  نقل از ScienceDaily؛ Minamino  Tohru از دانشکده پزشکی دانشگاه چیبا می گوید:"یافته های ما دلایلی را که چرا بروز نارسایی قلبی در میان بیماران دیابتی بالا است و چرا شیوع مقاومت به انسولین در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی افزایش یافته است و چرا درمان مقاومت به انسولین پیش آگهی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی را بهبود می بخشد را روشن می کند.
این یک اثر وابسته است ، شواهد جدید نشان می دهد : استرس ناشی ازنارسایی قلبی ، سیستم عصبی سمپاتیک را فعال می کند. که این پاسخ استرسی  P53 را  که سیگنال پیری سلول است را فعال می کند. این سیگنال P53 در نهایت منجر به التهاب در بافت چربی ، مقاومت سیستمیک به انسولین  و بدتر شدن عملکرد قلب می شود.
البته پروتئین P53 به عنوان بهترین راه حل برای سرکوب کردن تومور شناخته شده است. Minamino می گوید : "گزارش شده است که پیری سلولی وابسته به P53 یک مکانیسم حفاظتی در برابر توسعه سرطان است. اما او می افزاید ، فعال سازی مداوم سیگنال ضد سرطان می تواند التهاب ، سرطان و دیگر بیماری های پیری را گسترش دهد.
Minamino قبلا نشان داده بود که تجمع وابسته به سن یا ناشی از استرس P53 در قلب سبب پیشبرد نارسایی قلبی می شود. پیری و کالری اضافی سیگنال پیری مشابهی را در بافت چربی القاء می کند.
این مطالعات نشان می دهد که درمان ایده آل التهاب فعال کردن p53 بدون به خطر انداختن توانایی ضد توموری آن است .
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه