تاریخ انتشار: یکشنبه 29 آذر 1394
همکاری وزارت بهداشت و دفاع برای ساخت مراکز جامع سرطان
وزیر دفاع خبر داد:

  همکاری وزارت بهداشت و دفاع برای ساخت مراکز جامع سرطان

وزیر دفاع از همکاری این وزارتخانه با وزارت بهداشت جهت ساخت و تجهیز مراکز جامع درمان سرطان در کشور خبر داد و گفت: قول می‌دهیم آنچه را که توافق کرده‌ایم در بازه زمانی مشخص شده به بهره‌برداری رسانده و تحویل دهیم.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، سردار دهقان در مراسم کلنگ‌زنی ساخت مراکز جامع سرطان که قرار است با توافق با وزارت بهداشت انجام شود، گفت: امروز گام بلندی در جهت توسعه مراکز درمانی که می‌تواند در اختیار مردم قرار گیرد، برداشته شد.

وی با اشاره به گفته وزیر بهداشت مبنی بر اینکه امیدوارم این کار با همان قاطعیت و نظم نظامیان در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد، افزود: با سبقه جدیت، قاطعیت و نظمی که در نظامیان وجود دارد این پروژه را در بازه زمانی کوتاه و با پیامدهای تاثیرگذار به انجام خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه سرمایه حوزه سلامت پزشکان و نیروی انسانی است که آن را مدیریت می‌کنند، گفت: پزشکان ما جزو بهترین‌ها در جهان هستند و حتما تجهیزات نیز برایشان فراهم می‌شود به ویژه در این دولت که همه علاقه‌مند در پیشبرد طرح تحول نظام سلامت کمک کنند.

وی با اشاره به پروژه ساخت مراکز جامع سرطان گفت: ما در وزارت دفاع به دنبال ایجاد یک حرکت درآمدی نیستیم اما هر فرد عاقلی زمانی که کاری را انجام می‌دهد می‌خواهد یک خروجی هم برایش داشته باشد، اما ما در این حوزه به دنبال کسب و کار نیستیم و می‌خواهیم در حوزه‌های اجتماعی کمک کنیم.

دهقان درباره نیاز به تجهیزات در کشور گفت: بخشی از تجهیزات را در بیمارستان خاتم آورده‌ایم البته هیچ‌گاه وزارت بهداشت‌ها تا آخر ما را همراهی نکرده‌اند اما این بار دکتر هاشمی همت کرد و موانع را برداشت. بر این اساس قول می‌دهیم آنچه را که توافق کرده‌ایم در همان بازه زمانی تحویل دهیم و بهترین تجهیزات را در بالاترین سطوح فناوری در کشور داشته باشیم.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه