بیمه ای درمان ناباروری
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 01 آذر 1390
پوشش بیمه ای درمان ناباروری توسعه یافت

  پوشش بیمه ای درمان ناباروری توسعه یافت

با عقد قرار داد بین مركز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا با بیمه ایران ، پوشش بیمه ای ناباروری توسعه یافت.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا - بر اساس این تفاهم نامه كه به امضای شركت سهامی بیمه ایران ، معاونت امور اجرایی بیمه های اشخاص و مركز فوق تخصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا رسیده است ، بیماران برای انجام تمام خدمات درمانی و تشخیصی ناباروری از پوشش این بیمه برخوردار خواهند شد.

بیمه شدگان كاركنان وزارت نیرو، شركت های تابعه شركت مخابرات ، كاركنان آموزش و پرورش كه دارای كارت ویژه درمان هستند ، كاركنان شركت بیمه ایران و بیمه مركزی و كاركنان پیمانی صنعت بیمه كه دارای دفترچه ویژه كاركنان هستند در انجام تمام خدمات درمانی و تشخیصی ناباروری از تخفیف بیمه برخوردار خواهند بود .

كاركنان وزارت آموزش و پرورش نیرو در درمان ناباروری 20 درصد فرانشیز خواهند داشت.

مركز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا نخستین مركز درمان ناباروری كشور است كه طرف قرارداد با بیمه خدمات درمانی است و موفق شد بسیاری از خدمات تشخیصی ، دارویی و درمانی را تحت پوشش این بیمه قرار دهد.

 امید است سایر بیمه های پایه و تكمیلی نیز در آینده نزدیك با پوشش خدمات ناباروری تحت چتر حمایتی بیمه ، در حل معضل ناباروری كه بیش از 15 درصد زوج های ایرانی از ان رنج می برند ، قدم بردارند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه