تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1391
 پیشرفت جدید در تولید سلولهای بنیادی انسانی

  پیشرفت جدید در تولید سلولهای بنیادی انسانی

دانشمندان موسسه بیوتکنولوژی آلل ، پیشرفت مهمی در تولید سلول های بنیادی که قادر به تولید تمام بافت های مختلف بدن انسان است، ایجاد کردند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از Press Release، دانشمندان آلل در مطالعه ای از سریعترین و امن ترین روش برای تبدیل سلول های معمولی پوست انسان به سلول های بنیادی پرتوان القایی (iPSCs) استفاده کردند.
تلاش های علمی  پیشین دکتر Luigi Warren ، پایه ای برای دستیابی به این موفقیت موسسه آلل بود. این محققان با مهندسی مجدد روش خود، سبب افزایش راندمان تولید سلول بدون استفاده ازهر گونه مواد غیر ایمن شده اند، این روش همچنین سبب صرفه جویی در زمان وانرژی که مورد نیاز ایجاد سلولهای بنیادی است، شده است. دکتر Warren معتقد است که به دلیل مزایای این فن آوری ، می بایست از آن به عنوان روشی انتخابی برای ذخیره سلول های iPSC استفاده کرد.  
"به گفته Jiwu Wang مدیر عامل شرکت بیوتکنولوژی آلل، این پیشرفت در تولید سلول های بنیادی به نفع هر دو عرصه پژوهش های علمی و برنامه های کاربردی بالینی خواهد بود.
شرکت بیوتکنولوژی و داروسازی آلل در سان دیگو شرکتی مبتنی بر بیوتکنولوژی است که در سال 1999 توسط دکتر Jiwu Wang و همکارانش تاسیس شده است. تحقیقات این شرکت در زمینه های  i RNA ، سلول های بنیادی، بیان های ویروسی، آنتی بادی شترسانان و پروتئین فلورسنت می باشد.
پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه