تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 31 شهریور 1394
کاربردی شدن 50 طرح پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد

  کاربردی شدن 50 طرح پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه 50 پروژه از 1500 طرح پژوهشی سال گذشته کاربردی شده‌اند که در حوزه سلامت، درمان و تجهیزات پزشکی بوده است، گفت: در طی سال گذشته تلاش شده است که بودجه طرح‌های پژوهشی و به ویژه طرح های کاربردی به میزان قابل توجهی بیشتر شود تا پژوهشگران بتوانند پروژه‌ها را به اتمام برسانند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دکتر سیدبصیر هاشمی، با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز 60 مرکز تحقیقات وجود دارد، گفت: عمده فعالیت‌های پژوهشی در این مراکز انجام می‌شود که دانشجویان تکمیلی و دوره‌های دستیاری نیز در این پژوهش‌ها فعالیت دارند.

این متخصص گوش، گلو و بینی تصریح کرد: در مجموع در سال گذشته 1500 طرح پژوهشی داشته ایم که 500 طرح آن مربوط به دانشجویان و دستیاران دوره های تخصصی و سایر آن مربوط به فعالیت‌های پژوهشی مراکز تحقیقاتی، پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پروژه های مرتبط با طرح های غیرپایان نامه‌ای بوده است.

وی یادآور شد: پژوهش هایی که در حوزه علوم پزشکی انجام می شود به صورت علوم پایه و بالینی است و تلاش ما بر این است که این پژوهش‌ها کاربردی شود.

به گزارش ایسنا، هاشمی با تاکید بر اینکه 50 پروژه از 1500 طرح پژوهشی سال گذشته کاربردی بوده‌اند که در حوزه سلامت، درمان و تجهیزات پزشکی انجام شده است، گفت: پروژه‌های تحقیقاتی مورد حمایت مالی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه قرار می گیرد در سال گذشته تلاش شده است که بودجه طرح‌های پژوهشی و به ویژه طرح های کاربردی به میزان قابل توجهی بیشتر شود تا پژوهشگران بتوانند پروژه ها را به اتمام برسانند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در صورتی که پروژه‌ها منجر به چاپ مقالات شود از آنها حمایت‌های مالی می‌شود تا با کیفیتی بیشتر در مجلات معتبر به چاپ برسد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه