تاریخ انتشار: دوشنبه 15 اسفند 1390
کارگاه آموزشي تئوري و عملي «نشانگرهاي مولکولي مبتني بر DNA»

  کارگاه آموزشي تئوري و عملي «نشانگرهاي مولکولي مبتني بر DNA»

کارگاه آموزشي تئوري و عملي «نشانگرهاي مولکولي مبتني بر DNA» از 17 تا 19 اسفند ماه جاري به همت گروه پژوهشي پيشگامان انتقال ژن در زمينه‌هاي مختلف بيولوژي مولکولي و بيوتکنولوژي در دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي برگزار مي‌شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از ايسنا، «آشنايي با انواع نشانگرهاي مبتني بر PCR»،‌«مفهوم غالبيت و هم بارز بودن در نشانگرهاي مولکولي»، «آشنايي با مباني PBR، STS و ALP»، «آشنايي با مباني RAPD»، «استفاده از نشانگر STS براي شناسايي چند گونه برنج»، «استفاده از نشانگر RAPD براي شناسايي چند گونه گياه»، « انجام واکنش PCR»، «انجام الکتروفورز ژل آگاروز» و «تفسير نتايج» از جمله بخش‌هاي ارائه شده در اين كارگاه خواهند بود كه مدرس آن دكتر بهزاد قره ياضي است.

اين کارگاه براي دانشجويان کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري رشته‌هاي مرتبط با زيست شناسي، بيوتکنولوژي و کشاورزي قابل استفاده است و دانشجويان و اعضاي انجمن‌هاي بيوتکنولوژي و ايمني زيستي براي ثبت نام از 20 درصد تخفيف برخوردار مي‌شوند.

در پايان کارگاه به شرکت کنندگان گواهي معتبر با تاييد انجمن بيوتکنولوژي اعطاء مي‌شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به نشاني اينترنتي www.irgtp.com مراجعه كرده و يا با شماره تلفن‌ 88200114 تماس بگيرند.
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه