(آرشیو ماه مرداد 1394)
سلول درمانی از طریق بانک های خون بند ناف مقرون به صرفه تر است
سلول درمانی برای درمان بیماری های ژنتیکی متعدد، سرطان ها و اختلالات خونی از جمله تالاسمی و انواع سرطان خونی مورد استفاده قرار می گیرد.
شنبه، 03 مرداد 1394 - 10:30
نگهداری بلندمدت سینوزوئید کبدی انسانی سه بعدی میکروفلوئیدیک
ایجاد بلند مدت مدل های liver-on-chip ارگانوتیپیک انسانی برای پیش بینی موفقیت آمیز پاسخ توکسیک یکی از مهمترین و ضروری ترین بحث ها برای شبیه سازی و جایگزینی تست های دارویی حاد و مزمن در جانوران است.
شنبه، 03 مرداد 1394 - 10:00
کشف ارتباط مسیر سیگنالینگ Hippo و هورمون های استروئیدی می تواند در مطالعه سلول های بنیادی سرطانی در آینده کمک کننده باشد
اگرچه مگس های سرکه به سرطان مبتلا نمی شوند، محققین سرطان و سلول های بنیادی اطلاعات زیادی را از کار با مگس های سرکه به دست آورده اند، به ویژه، مگس های جهش یافته ای که اندام هایی با رشد غیرطبیعی دارند که hippopotamuses را شبیه سازی می کند.
شنبه، 03 مرداد 1394 - 09:30
شروع اولین مطالعات بالینی خون مصنوعی ساخته شده از سلول های بنیادی در سال 2017
سرویس سلامت ملی بریتانیا(UK NHS) در زمینه خون و پیوند اعلام کرده است که اولین مطالعات بالینی انسانی خون مصنوعی مشتق از سلول های بنیادی و کشت شده در آزمایشگاه در سال 2017 انجام خواهد شد.
شنبه، 03 مرداد 1394 - 09:00
ساخت مغزهای مینیاتوری از سلول های پوستی برای درک بهتر اوتیسم
اندازه سر بزرگ یا ماکروسفالی در بسیاری از کودکان با اختلالات اوتیسم شدید(ASD ) مشاهده می شود. یک مطالعه سلول های بنیادی جدید روی این کودکان در مدرسه پزشکی Yale می تواند این بیماری را پیش بینی کند و ممکن است منجر به ایجاد اهداف دارویی جدیدی برای درمان اوتیسم شود.
شنبه، 03 مرداد 1394 - 08:30
ژن درمانی موجب حفاظت بلندمدت سلول های گیرنده نوری می شود
محققین آمریکایی و بریتانیایی نشان داده اند که ژن درمانی می تواند منجر به حفاظت بلند مدت سلول های گیرنده نوری حساس به نوری شود که مسئول دید رنگی در مدل موشی یک اختلال چشمی توارثی هستند.
شنبه، 03 مرداد 1394 - 08:00
مشاهده پتانسیل درمانی HIV در سلول های ایمنی
تیمی تحقیقاتی از محققین در کالج پزشکی Weill Cornell کشف کرده است که راهی برای محدود کردن همانندسازی شایع ترین نوع HIV در زمانی که عفونت شروع به آغازشدن می کند وجود دارد.
شنبه، 03 مرداد 1394 - 07:30
ویرایش ژن های سلول های بنیادی مطالعات زیست پزشکی را متحول خواهد کرد
محققین در دانشگاه ویسکونزین-مدیسون نشان داده اند به کار بردن روش بهبودیافته ویرایش ژن برای سلول های بنیادی انسانی، راهی جدید برای خاموش کردن ژن ها در سلول های بنیادی انسانی و دودمان آن ها در هر مرحله تکوینی است.
پنجشنبه، 01 مرداد 1394 - 10:00
سوپر شارژ سلول های بنیادی برای ایجاد درمان های جدید
محققین در دانشگاه آدلاید روش جدیدی را برای کشت سلول های بنیادی کشف کرده اند که موجب می شود که این سلول های درمانی سریع تر و قوی تر رشد کنند.
پنجشنبه، 01 مرداد 1394 - 09:30
اندازه گیری های جدید تفاوت هایی را بین سلول های بنیادی برای درمان دژنراسیون شبکیه نشان می دهد
محققین از روش های جدید استفاده کرده اند تا نشان دهند که یک نوع سلول بنیادی در مقایسه با نوع دیگر برای درمان دژنراسیون شبکیه ارجحیت دارد و می تواند به طور معنادار موجب پیشرفت در درمان شود.
پنجشنبه، 01 مرداد 1394 - 09:00
مدل سازی بدخیمی های هماتولوژیک با استفاده از تکنولوژی سلول های بنیادی پرتوان القایی(iPSCs)
سلول های بنیادی پرتوان القایی(iPSCs) را می توان با انتقال فاکتورهای رونویسی ویژه از انواع سلول های مختلف ایجاد کرد. سلول های بنیادی پرتوان القایی مشتق از بیماران معمولا برای درک مسیرهای مولکولی دخیل در بیماری ها و ایجاد درمان های هدفمند جدید مورد استفاده قرار می گیرند.
پنجشنبه، 01 مرداد 1394 - 08:30
مطالعات دارویی برای بیماری پارکینسون: رشد نورون ها در محیط سه بعدی
از دست رفتن پیش رونده نورون ها در مغز بیماران پارکینسونی آهسته است اما تاکنون دارویی کشف نشده است که فرایند را متوقف کند. اینک محققین در دانشگاه لوکزامبورگ نورون های تحت تاثیر قرار گرفته و مشتق از سلول های بنیادی عصبی را در سیستم کشت سلولی سه بعدی رشد داده اند. محققین مطمئن هستند که این سیستم کشت ادامه مطالعات روی داروها و عوامل درمانی را تسهیل می کند.
پنجشنبه، 01 مرداد 1394 - 08:00
صفحه 11 از 11ابتدا   قبلی   2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  بعدی   انتها   
کلیدواژه
کلیدواژه