(آرشیو ماه شهریور 1396)
عفونت باکتری روی سلول های بنیادی خون ساز استرس وارد می کند
تصور می شود که تنها سلول های ایمنی می توانند به عنوان خطی دفاعی طی عفونت های باکتریایی عمل کنند. با این حال، مطالعات احیر نشان داده است که سلول های بنیادی خون ساز نیز قادر به پاسخ دادن به آلودگی ها هستند.
جمعه، 03 شهریور 1396 - 13:12
کشف بیومارکرهای سرطان پروستات می تواند درمان دقیق تر این سرطان را بهبود ببخشد
محققین کلینیک مایو دلیل جدیدی را برای مقاومت درمانی سرطان پروستات شناسایی کرده اند که می تواند منجر به بهبود راهکارهای درمانی برای درمان این سرطان شود.
چهارشنبه، 01 شهریور 1396 - 14:30
اثرات سودمند مداخلات غیر پزشکی برای بیماران مبتلا به زوال عقل
مدیریت فاکتورهای مربوط به شیوه زندگی مانند از دست دادن شنوایی، سیگار کشیدن، فشار خون و افسردگی می تواند مانع از ابتلای یک سوم افراد در جهان به زوال عقل شود.
چهارشنبه، 01 شهریور 1396 - 14:00
آیا سلول های بنیادی ارتباط بین باکتری ها و سرطان هستند؟
کارسینومای معدی یکی از دلایل شایع مرگ های مرتبط با سرطان است که اغلب به این دلیل اتفاق می افتد که افراد معمولا در مراحل پیشرفته بیماری علایم بیماری را نشان می دهند. دلیل اصلی این سرطان باکتری به نام هلیکوباکتر پیلوری است که بیش از نیمی از جمعیت انسانی کره زمین را به آن آلوده هستند.
چهارشنبه، 01 شهریور 1396 - 13:00
به سمت یک سلول درمانی مطمئن و مقیاس پذیر برای دیابت نوع یک با ساده سازی تمایز سلول های بتا
سالانه بیش از 36 میلیون نفر تحت تاثیر دیابت نوع یک(T1D) قرار می گیرند که اختلال اتوایمن است که در آن سلول های بتای تولید کننده انسولین بوسیله سیستم ایمنی مورد حمله قرار می گیرند و تخریب می شوند. در نتیجه این امر فرد نیازمند تزریق روزانه انسولین خواهد بود.
چهارشنبه، 01 شهریور 1396 - 12:00
صفحه 9 از 9ابتدا   قبلی   4  5  6  7  8  [9]  بعدی   انتها   
کلیدواژه
کلیدواژه