تاریخ انتشار: شنبه 05 مهر 1393
تجزیه و تحلیلی کامل از بازار جهانی سلول های بنیادی

  تجزیه و تحلیلی کامل از بازار جهانی سلول های بنیادی

مطالعه ای به وسیله BCC گزارشی از بازار جهانی سلول های بنیادی داشته است مبنی بر این که تا سال 2018 بازار جهانی سلول های بنیادی به 10.6 بیلیون دلار خواهد رسید و در پنج سال گذشته این بازار رشد سالیانه 13.6 درصدی داشته است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازnews-medical.net، طبق آمار بیشترین رشد را در امریکا شاهد خواهیم بود که این میزان از 2.2بیلیون دلار در سال 2014 به 3.9بیلیون دلار در سال 2019  خواهد رسید. برخلاف دیگر برنامه های کاربردی بالقوه در علوم زیستی، فن آوری سلول های بنیادی در حال حاضر منجر به تولید شمار زیادی از محصولات در حوزه های درمانی شده است. احتمالات در زمینه سلول درمانی های موفق تقریبا فراتر از حد انتظار بوده است و نیازی فوری به توسعه این فن آوری است. به دلیل تقاضای بیش از حد در بازار، در حال حاضر تولید محصولات سلول های بنیادی، فرصت مالی قابل توجهی را در اختیار کمپانی های مختلف می گذارد.

بازار اصلی سلول های بنیادی، استفاده از آن ها برای درمان بیماری ها خواهد بود و در حال حاضر هم طیف وسیعی از کمپانی ها هستند که به دنبال خصوصی سازی مطالعات سلول های بنیادی به سمت درمان هدفمند بیماری ها می باشند. این هدف بازار هنوز به میزان زیادی در مراحل اولیه خود است و مراحل آزمایشگاهی خود را در گرفتن سلول های بنیادی مغز استخوان بیماران واستفاده از آن ها در بیماری هایی مانند لوکمیا می گذراند. هم چنین از این سلول های بنیادی می توان برای مطالعات دارویی و بهبود اعتبار داروهای مختلف و غربالگری سمیت شناسی استفاده کرد. بنابراین این زمینه می تواند انقلابی در تجارت و رقابت بین کمپانی های دارویی ایجاد کند.

بازار جهانی سلول های بنیادی، مروری بر آنالیزهای جزئی بازار، تکنولوژی و صنعت سلول های بنیادی خواهد داشت و به علاقه مندان امکان ارزیابی کمی و کیفی بازارهای مختلف مانند تولیدات دارویی را فراهم می کند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه