تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 خرداد 1391
كارگاه سونوتراپی درتهران برپا می شود

  كارگاه سونوتراپی درتهران برپا می شود

دبیر اجرایی دومین كنفرانس مهندسی توانبخشی ایران گفت : همزمان با برگزاری این كنفرانس در تهران ، كارگاه سونوتراپی (استفاده از امواج فراصوتی در درمان ) برپا می شود .

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایرنا؛ دكتر' سیامك خرمی مهر' روز چهارشنبه در این گفت و گو با بیان این مطلب افزود :در حال حاضر امواج فراصوتی از پركاربردترین انرژی ها در توانبخشی بیماران است و در كارگاه سونوتراپی با معرفی خصوصیات و ویژگی های امواج صوتی ، علل كاربرد آنها در حوزه پزشكی و درمان و همچنین عوارض و آثار بیولوژیكی آنها مورد بررسی قرار می گیرد . به گفته وی مهندسی توانبخشی یك شاخه جدید و توسعه یافته مهندسی پزشكی است و متخصصان این رشته به بالا بردن توانایی‌ها و بهبود بخشیدن به كیفیت زندگی افراد كمك می‌كنند.

'خرمی مهر 'خاطرنشان كرد : دومین كنفرانس مهندسی توانبخشی با هدف ارایه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در خصوص فعالیت های توانبخشی و همچنین كاربردی كردن و فرهنگ سازی علوم مهندسی در توانبخشی برگزار می شود. در این كنفرانس كارگاه های ماساژ ، طب فشاری ، ماساژ كف پا ، دست و لاله گوش یا عملكرد رفلكسولوژی ، آنالیز حركت و پیكرشناسی ورزشی برپا می شود. وی افزود: همچنین عملكرد دستگاه 'تحریك مغناطیسی سر ' در این كنفرانس مورد بررسی قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه مناطق مختلفی از مغز عمدتا نواحی كه در بروز بیماریهایی همچون فلج ، عدم تعادل ، شنوایی ، میگرن ، پاركینسون ، افسردگی ، درد عضلانی و اختلالات عصبی نقش دارند ، مورد هدف قرار می گیرند.

دومین كنفرانس مهندسی توانبخشی تا 19 خردادماه در تهران ادامه دارد.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه