تاریخ انتشار: شنبه 03 آبان 1393
کنفرانس علمی «کاربردها، پتانسیل‎‎ها و چشم‌‏‏انداز سلول‎‎های بنیادی» برگزار شد

  کنفرانس علمی «کاربردها، پتانسیل‎‎ها و چشم‌‏‏انداز سلول‎‎های بنیادی» برگزار شد

کنفرانس علمی «کاربردها، پتانسیل‎‎ها و چشم‌‏‏انداز سلول‎‎های بنیادی» با حضور دکتر حسین بهاروند، پژوهشگر برجسته سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در یزد برگزار شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، این کنفرانس علمی یک روزه به همت جهاد دانشگاهی یزد و با همکاری پژوهشگاه رویان و دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار ‎شد.

مهدی باصولی، رئیس جهاد دانشگاهی یزد در این کنفرانس با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه چهارجانبه بین جهاد دانشگاهی یزد، استانداری یزد، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و پژوهشکده سلول‎‎های بنیادی پژوهشگاه رویان در رابطه با توسعه برخی فعالیت‎‎های مرتبط با سلولهای بنیادی در یزد، اظهار کرد: این کنفرانس مقدمه‎‎ای بر فعالیت‎‎های مرتبط با بحث‎‎های سلول‏‏های بنیادی در استان یزد است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در این باره دست یاری همگان را برای گسترش علوم نوین مرتبط با سلولهای بنیادی در استان به گرمی می‌فشارد.

در این کنفرانس از خدمات ارزنده دکتر حسین بهاروند، پژوهشگر برجسته سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، برنده جایزه علوم و فناوری‌ سال 2010 جهان اسلام و برنده جایزه علوم زیستی یونسکو در سال 2014 میلادی با حضور سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد و دکتر محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش ایسنا دکتر بهاروند کسب این جایزه را حاصل تلاش تمامی همکارانش خواند و گفت: من به نمایندگی از این همکاران خدوم، این جایزه را از مردم فهیم یزد و استاندار علم‎‎دوست یزد دریافت کردم.

بر اساس این گزارش، در این کنفرانس علمی که دارای گواهینامه و امتیاز بازآموزی برای شرکت‎‎کنندگان بود، به موضوعات "چشم‎‎انداز استان در راستای گسترش علوم نوین"، "خصوصیات سلول‎‎های بنیادی خون بندناف و روند ذخیره‎‎سازی"، "اخلاق پزشکی در علوم سلول‎‎های بنیادی"، "استفاده از سلول‎‎های بنیادی در درمان ناباروری" و "ایمونولوژی سلول‎‎های بنیادی" پرداخته شد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه