تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 آبان 1393
کتاب "مقدمه ای بر روش های ارزیابی در مهندسی بافت" منتشر شد

  کتاب "مقدمه ای بر روش های ارزیابی در مهندسی بافت" منتشر شد

کتاب "مقدمه ای بر روش های ارزیابی در مهندسی بافت به قلم مولفان نفیسه بحیرایی، رعنا ایمانی و فهیمه خیاطان از سوی انتشارات جهاددانشگاهی در 300 صفحه منتشر شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، در علم مهندسی بافت و زیست مـواد، روش هـاي مشخـصه یـابی و ارزیـابی عملکـرد، یکـی از جنبه هاي مورد اهمیت است چرا که عملکرد نهایی محصولات مرتبط با ایـن حـوزه هـا در ارتبـاط مستقیم با موجود زنده قرار می گیرد. از این رو استفاد از روش هاي دقیق کنترل کیفـی و ارزیـابی هـاي مختلف ساختاري همواره مورد نیاز محققان خواهد بود. 

در کتاب "مقدمه ای بر روش های ارزیابی در مهندسی بافت" نحـوه  آماده سازي نمونه ها و نحوه  کار با ابزارها شرح داده شده است.
نویسندگان با هدف تهیه یک مرجع جـامع و یکپارچه در زمینه انتخاب آزمون هاي مناسب و روش هاي مشخصه یابی متناسب با ویژگی هاي مـورد بررسـی در سازه هاي طراحی شده و همچنین نحوه تفسیر داده هاي حاصل اقدام به نگارش و تالیف کتاب کرده اند. 
فصول این کتاب به ترتیب به بررسی روش هاي پر کاربرد ارزیـابی خصوصیات شیمیایی (فصل اول )، فیزیکی (فـصل دوم )، مکـانیکی (فـصل سـوم ) و زیـستی (فـصل چهارم) زیست مواد مو رد استفاده در مهندسی بافت پرداخته است . 
در گردآوري این مجموعـه سـعی مؤلفان بر آن بوده است که علاوه بر مروري مختصر بـر مبـانی علمـی روش هـاي ارزیـابی، آماده سازي نمونه ها و نحوه ي کار با ابزارها نیز شرح داده شود . جهت فهـم بهتـر مطالـب و همچنـین کاربرديتر بودن مباحث، مثالهایی از مقالات و کارهاي تحقیقاتی و کتب مختلف ذکر شده و همچنین  نحوه تفسیر داده ها نیز آورده شده است.
این کتاب با تیراژ 1000 جلد و با قیمت 120000 ریال به بازار کتاب عرضه شده است.
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه