تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1391
تکنولوژی جدید سلول های بنیادی با استفاده ازپروتئینهای مهندسی شده

  تکنولوژی جدید سلول های بنیادی با استفاده ازپروتئینهای مهندسی شده

شرکت بین المللی سلول های بنیادی ISCO)) اعلام کرد که دانشمندان، فناوری جدیدی را برای تغییر سلولهای بنیادی انسانی با استفاده ازپروتئینهای مهندسی شده، به نام عوامل رونویسی تبدیل کننده یا TTFs ابداع کردند. TTFs برای عبورازسلولهای بنیادی و تبدیل مستقیم آنها به انواع سلول های خاص طراحی شده اند که هم می تواند از نظردرمانی مفید باشد و هم می تواند به عنوان محصولات پژوهشی درآمد زا باشد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از bioresearchonline ؛ درمقایسه با روش های قدیمی سلول درمانی، این فن آوری به استفاده از ویروس ها یا مواد شیمیایی نیازی ندارد، و دارای پتانسیل تولید سلول های درمانی ایمن از سلولهای بنیادی می باشد. علاوه براین، پروتئین های TTF در صورت عدم نیازبه طور طبیعی توسط سلول حذف می شوند واین ویژگی است که باعث بهبود بیشتر ایمنی آن می شود. این شرکت در نظر دارد که به محض تکمیل این تکنولوژی، ازآن از طریق ایجاد محصولات تحقیقاتی برای عرضه به بازارهای علمی، بیوتکنولوژی و دارویی و بازارهای به سرعت در حال رشد مطالعه زیست شناسی سلول های بنیادی و تست داروها ، درآمدزایی کند.
بنا به گفته Jeffrey Janus ، مدیر عامل شرکت فناوری سلول : از آنجا که این فن آوری دارای کاربرد گسترده ای در تحقیقات و درمان است ، صدورمجوزبرای آن فرصت مناسبی برای تحقیقات آینده صنایع بیوتکنولوژی و دارویی است. "
ثبت امتیاز
نظرات
جمعه, 02 تیر,1391

hamid zarandouz

با سپاس فراوان
با تشکر از توجه و پیگیری شما

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه