تاریخ انتشار: شنبه 10 تیر 1391
کارگاه های آموزشی مدرسه تابستانی رویان با ظرفیت نامحدود برگزار می شود

  کارگاه های آموزشی مدرسه تابستانی رویان با ظرفیت نامحدود برگزار می شود

دبیر اجرایی سومین مدرسه تابستانی بین المللی رویان گفت: کارگاه های آموزشی سومین مدرسه تابستانی با ظرفیت نامحدود برای استفاده همه شرکت کنندگان آماده شده است.

امتیاز: Article Rating

فرانك توكلي‌فر دبیر اجرایی سومین مدرسه تابستانی بین المللی رویان در گفتگو با بنیان با بیان اینکه 24 تا 29 تيرماه 91 دانشجویان و فارغ التحصیلان داخلی و خارجی رشته زیست شناسی و گرایش‌های مرتبط و رشته های علوم پزشکی در مدرسه تابستانی رویان حضور خواهند یافت بیان داشت: سرفصل اصلی برنامه امسال ، زیست شناسی تکوینی و سلول های بنیادی به منظور طب ترمیمی است.
توکلی فر همچنین گفت: امسال 5 نفر استاد مدعو داریم که یک نفر از دانشگاه شیراز و 4 نفر از اساتید بین المللی برجسته در این عرصه از کشورهای آمریکا، آلمان و استرالیا هستند.
وی همچنین اضافه کرد: روز اول این مدرسه تابستانی سخنرانی ها و مقالات به زبان فارسی ارائه خواهد شد و 4 روز بعد برنامه به زبان انگلیسی خواهد بود.
توکلی فر با بیان اینکه طی 5 روز برگزاری برنامه هر بعد از ظهر یک کارگاه تخصصی متناسب با موضوعاتی که در طی دوره داریم خواهیم داشت تصریح کرد: ظرفیت کارگاه نامحدود است و  در فضای سالن اصلی با ابرازهای آموزشی برگزار می شود.

پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه