تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مرداد 1391
کرم جدید سلول های بنیادی ترمیم کننده پوست تولید شد
بدون نیاز به جراحی و یا کشیدن پوست؛

  کرم جدید سلول های بنیادی ترمیم کننده پوست تولید شد

تحریک ترمیم سلول های پوست و تولید کلاژن با سرعت بیشتر با کرم جدید سلول های بنیادی کمپانی ABBE که با یک روش طبیعی تولید شده است، امکان پذیر گردیده است.
 

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از PRWeb، این ترمیم پیشرفته لیپوزومال، امکان بقا پوست را با کاهش قابل توجه درعمق چین و چروک ها، افزایش می دهد. مطالعات نشان داده اند که میزان این کاهش پس از 2 هفته، 8٪ و پس از 4 هفته، 15٪ است. سلول های بنیادی موجود دراین کرم سبب تنظیم ژن های درگیر در ترمیم DNA ، می شوند.
سلول های بنیادی در بدن انسان بالغ به سلول های اختصاصی تر مانند سلول های پوست و اندام های دیگر و سلول های استخوانی تمایز می یابند. سلول های بنیادی پوست منبع بازسازی مداوم سلول های اپیدرم هستند. سلول های بنیادی موجود در این کرم تضمین کننده  طول عمر و سلامت سلول های پیر پوست است. آنها دارای اثرات ضد چین و چروکی عالی و مهار کننده پیری پوست هستند. سلول های بنیادی پوست طبیعی انسان دارای سرعت تجدید آهسته و طول عمر بسیار کوتاه می باشند. سلول های بنیادی این کمپانی دارای طول عمر طولانی تری هستند، زیرا آنها قادربه چندین بار تقسیم شدن می باشند. ازاین رو، آنها به مبارزه با نشانه های افزایش سن کمک می کنند.
کرم نوسازی کننده سلول های بنیادی، همچنین شامل ترکیبی از اسید هیالورونیک  و سدیم PCA است که پوست را مرطوب و انعطاف پذیر نگه می دارد. Squalane به حفظ رطوبت کمک کرده ، پوست را نرم و نسبت به سایرمواد اضافی مفید مانند Hops ، Lemon ، Pinetree، Horsetail و عصاره رزماری نفوذپذیر می کند.
سبکی وظرافت بافت این کرم منحصر به فرد اجازه جذب شدن سریع به پوست را می دهد.
پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
چهارشنبه, 31 فروردین,1401

مطهره

سلام من۲۳ سالمه از این کرم استفاده کردم یه عالمه جوش زدم و افتزاح شد منی که خیلی کم جوش میزدم

چهارشنبه, 31 فروردین,1401

پزشک مشاور

مطهره@:
با سلام
این محصولات نوعی کلاهبرداری و بازار گرمی تجاری با عنوان سلول بنیادی هستند به هیچ وجه حاوی سلول های بنیادی نمی باشد.

چهارشنبه, 19 شهریور,1393

لیلا عرب

علی عزیز <br />با سلام <br />متاسفانه این محصولات تماما بازی های تجاری است و به هیچ وجه حاوی سلول های بنیادی نمی باشد.

یکشنبه, 16 شهریور,1393

علی

باسلام آیا کرم سلولهای بنیادی گیاه یا حیوان که مستقیماً جذب پوست شده و جز ء پوست شده و باعث جوانسازی پوست وحتی ایجاد فولیکول مو ودرمان طاسی گردد؟ <br />ایمیل معتبر نیست

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه