تاریخ انتشار: دوشنبه 23 مرداد 1391
تزریق چربی پس از جراحی ترمیمی پستان به بهبود بیمار کمک می کند

  تزریق چربی پس از جراحی ترمیمی پستان به بهبود بیمار کمک می کند

هنگامی که Susan McLain  بیمار 49 ساله، تحت ماستکتومی دوپستان به علت سرطان سینه قرار گرفت، هرگز تصور نمی کرد که بعد از جراحی ترمیمی احساس بهتر شدن داشته باشد.
 

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از news-medical.net ، McLain  گفت اکنون احساس خوبی دارم و از این نتیجه هیجان زده هستم و هیچ کس متوجه نمی شود که من مبتلا به سرطان بودم.
McLain در اکتبر گذشته پس از ماموگرافی معمولی مبتلا به سرطان پستان تشخیص داده می شود. او خیلی زود متوجه شد که سرطان به گره های لنفاوی اش گسترش یافته است. یک تیم پزشکی در بخش بهداشت و درمان دانشگاه لویولا (LUHS) او را با شیمی درمانی و پرتو درمانی درمان می کنند. McLain همچنین تحت ماستکتومی دو پستان و جراحی برداشتن غدد لنفاوی قرار می گیرد. پس از این روش، پزشکان با استفاده از ایمپلنت سیلیکون ، جراحی ترمیمی را بر روی او انجام می دهند.
پرتو درمانی و برداشتن گره های لنفاوی و برداشتن بافت پستان حتی پس از جراحی ترمیمی پستان ، اثراتی در پوست او بجای می گذارند. جراحان پلاستیک با انجام یک روش اضافی در McLain چربی شکم او را از طریق لیپوساکشن برداشته و آن را به منطقه اطراف ایمپلنت او برای بهبود جای جراحی انتقال می دهند.
دکتر Victor Cimino جراح پلاستیک و هیات مدیره  LUHS گفت: پرتو درمانی و جراحی می تواند باعث آسیب رساندن به ظاهر پستان شود. زنانی که تحت یک عمل برداشت چربی قرار می گیرند، تمایل دارند ازبافت های خود برای افزایش بهبود ظاهر سینه هایشان پس از جراحی ترمیمی استفاده کنند. انتقال چربی به طور فزاینده ای برای جراحی ترمیمی زیرپستان متداول شده است.
جراحان پلاستیک به طورمعمول چربی شکم، ران و یا باسن را برداشته و آن را قبل از انتقال به منطقه تعیین شده دربدن برای ایجاد شکل مطلوب و نرمی ، تغلیظ می کنند. این روش همچنین می تواند برای جوان ترسازی و افزایش حجم صورت، دست ها و لب ها مورد استفاده قرار گیرد.
McLain تحت یک سری از روش های انتقال چربی قرار گرفت. هرمرحله درروز پنج شنبه انجام می شد، و او روز دوشنبه با حداقل درد و زخم به سر کار باز می گشت.
McLain گفت: من احساس نشاط کرده و حتی به طور منظم ورزش می کنم. من همچنین زمان زیادی را در تابستان در خارج ازمنزل بسرمی برم و احساس اعتماد به نفس در مورد ظاهر خود دارم."
پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه