تاریخ انتشار: پنجشنبه 02 شهریور 1391
اعلام آخرين مهلت نام نويسي براي کنگره بين المللي هم انديشي سرطان

  اعلام آخرين مهلت نام نويسي براي کنگره بين المللي هم انديشي سرطان

نام نویسی از اساتید و متخصصان در کنگره بین المللی هم اندیشی سرطان در مشهد تا چهاردهم شهریورماه ادامه دارد .

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دکتر فاطمه همایی شاندیز دبیر اجرایی کنگره بین المللی هم اندیشی سرطان عصر امروز اعلام کرد : علاقه مندان برای دریافت امتیاز شرکت در کنگره ، کارگاه و همچنین اخذ امتیاز پوستر و سخنرانی پذیرفته شده در سایت به سامانه جامع آموزش مداوم به نشانی http://mashhad.ircme.ir مراجعه کنند .

دکتر همایی شاندیز همچنین از ارسال 400 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه این کنگره خبر داد و گفت: در مدت زمان برگزاری این کنگره 60 سخنرانی و پنل تخصصی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی ارائه می شود .

رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این کنگره با حضور صاحبنظران و اندیشمندان داخلی و کشورهای آمریکا ، کانادا ، فرانسه و ترکیه چهاردهم درشهریور در مشهد برگزار می شود .

دکتر فاطمه همایی شاندیز ‌ تبادل نظر و ارائه نتایج مطالعات مرکز تحقیقات سرطانهای دستگاه گوارش ایران راجع به اپیدمیولوژی و عوامل خطر ساز این بدخیمی ها در ایران، ارائه پروتکل های نوین درمانهای سیستمیک در سرطانهای دستگاه گوارش بخصوص در مری و معده و تبادل نظر در این مورد و ارتقاء سطح دانش و مهارت ، ارائه روش های نوین پرتودرمانی در سرطان های دستگاه گوارش بخصوص مری و ارتقاء سطح دانش و مهارت شرکت کنندگان، ارائه روش های نوین رادیوتراپی به روش استریوتاکتیک ( بخصوص گاما نایف) و ارتقاء سطح دانش و بینش شرکت کنندگان و ارائه روش های نوین شیمی درمانی و پرتودرمانی در سرطانهای ژنیکولوژی در زنان و ارتقاء سطح بینش و دانش و مهارت شرکت کنندگان را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه خبری کنگره به نشانی http://congress.mums.ac.ir/imcc مراجعه کنند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه