تاریخ انتشار: یکشنبه 05 شهریور 1391
در کنگره رویان جدیدترین تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی ارائه می شود
دبیرعلمی سیزدهمین کنگره بین المللی رویان:

  در کنگره رویان جدیدترین تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی ارائه می شود

دبیرعلمی سیزدهمین کنگره بین المللی رویان گفت: این کنگره سبب شده تا در داخل و خارج میان محققان ارتباط خوبی برقرار شود تا بتوانیم از دستاوردهای سایر پژوهشگران در کشورخود استفاده کنیم.

امتیاز: Article Rating

دکتر مرضيه ابراهيمي دبیر علمی سیزدهمین کنگره بین المللی ناباروری و هشتمین کنگره سلول های بنیادی رویان در گفتگو با" بنیان" برقراری تعامل و ارتباط با سایر کشورها و به دست آوردن اعتبار بین المللی برای پژوهشگاه رویان را از جمله رویکردهای برگزاری این کنگره دانست و گفت: کنگره رویان سبب شده تا در داخل و خارج میان محققان ارتباط خوبی برقرار شود تا بتوانیم از دستاوردهای سایر پژوهشگران در کشورخود استفاده کنیم.

وی افزود: درکنگره امسال علاوه بر دکتر ناصر اقدمی که آخرین یافته ها در زمینه سلول های بنیادی و قاسم حسینی سالکده که درباره پروژه جهانی کرومزوم Y که به ایران سپرده شده و در زمینه پروتئومیک، سلول های بنیادی و تمایز سلول های بنیادی ارائه می دهند ، سایر سخنرانان داخلی هم که مقالاتشان پذیرفته شده مجوز سخنرانی خواهند داشت و کارهایی که در زمینه سلول های بنیادی در آزمایشگاه های داخل و خارج از کشور انجام داده اند، ارائه می دهند.

دبیرعلمی کنگره رویان درخصوص مقالات و نو بودن مطالب ارائه شده گفت: هر محقق تا حدودی آزادی عمل دارد و می تواند بخشی از نتایج تحقیق را که منتشر نشده ارائه دهد ولی  ممکن است ارائه برخی از نتایج از سوی دانشگاه و یا مرکز تحقیقات منع شده باشد که در آن صورت اعلان عمومی نمی شود اما قرار است جدیدترین تحقیقات قابل ارائه بیان شود.

وی گروه هدف برای این کنگره را  فوق تخصصین جراحی پلاستیک، جراحی قلب، توراکس، گوارش، هماتولوژی و آنکولوژی ، اطفال و بالغین و متخصصین ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم ، گوش و گلو و بینی ، بیماریهای داخلی ،آسیب شناسی ، بیماریهای اطفال ،متخصصین پوست، و دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی ، دکترای اپیدمیولوژی ، بیوشیمی بالینی، ایمنی شناسی ، ژنتیک انسانی، فرآورده های بیولوژیک – هماتولوژی، علوم تشریح ، بافت شناسی ، فیزیولوژی، داروسازی و پزشکان عمومی عنوان کرد.

دکتر ابراهیمی یادآور شد، دکترا، کارشناسان ارشد و کارشناسان پرستاری و سایر رشته ها نیز مجاز به شرکت هستند و گواهی بدون امتیاز دریافت خواهند کرد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه