تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 21 شهریور 1391
یک راه کاملا جدید برای درمان پیری پوست

  یک راه کاملا جدید برای درمان پیری پوست

مرکزعلوم پوستی Sigmacon در کانادا اعلام کرد که این شرکت توزیع کننده انحصاری Stemulation، یک رده سلولی محافظت کننده پوست، است که از توانایی ترمیمی سلول های بنیادی انسان برای مبارزه با چین و چروک و سایر نشانه های بالا رفتن سن استفاده می کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از "پی آر نیوز وایر" ؛ Stemulation براین دانش که سلول های بنیادی می تواند به طورموثری برای دوباره جوان سازی پوست، ترمیم بافت و بهبود زخم استفاده شود، پایه گذاری شده است. یک تیم تحقیقاتی از متخصصان به مدت دو سال فاکتورهای رشد سلول های پوست انسان را جمع آوری کرده و آنها را به یک عنصر فعال و پایه ای برای محصولات Stemulation تبدیل کردند. این فاکتورهای رشد باعث تحریک کلاژن و تولید مثل سلول های پوستی جدید برای کاهش چین و چروک، از بین بردن لکه های خورشید و زخم های صاف و خطوط می شوند. این واقعا یک فن آوری پیشگامانه و روشی جدید برای رسیدن به پوست جوان تر را به دنبال دارد.
Stemulation شامل سرم، پاک کننده، لایه بردارو کرم صورت و بدن می باشد. این ترکیب از طریق پزشکان منتخب، مراکز محصولات پزشکی و زیبایی فروخته خواهد شد.
مرکزعلوم پوست Sigmacon ، توزیع کننده ملی مجموعه ای جامع از محصولات مراقبت از پوست کاربردی با متخصصان ویژه هرمحصول و دارای خدمات آموزش در سراسر کانادا است. محصولات این شرکت شامل درمان های حرفه ای، محصولات محافظت کننده در برابرآفتاب و خدمات مراقبت در منزل می باشد. Sigmacon همچنین توزیع کننده پیشرفته دستگاه های پزشکی و زیبایی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به www.skinsciences.ca مراجعه فرمائید.



 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه