تاریخ انتشار: دوشنبه 18 خرداد 1394
دومین همایش تازه های سلولی و مولکولی برگزار می‌شود

  دومین همایش تازه های سلولی و مولکولی برگزار می‌شود

دومین جلسه روسای کارگروه‌های دومین همایش ملی تازه های سلولی مولکولی دانشگاه ازاد اسلامی واحد پرند به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دکتر سعید ذاکر بستان آباد، دبیر علمی همایش در جمع بندی مباحث این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد اعضای علمی هر کارگروه پنج نفر باشند. همچنین مقرر شد داوری مقالات هم به عهده خود کمیته علمی باشد و مقالاتی که به همایش ارسال می شود مستقیماً به روسای کارگروه ارسال شود و مقالات برگزیده در مجلات معتبر چاپ شود. همچنین فرم پیشنهادی داوری مقالات دومین همایش ملی تازه های سلولی – مولکولی به شکل پرسش محوری با امتیازات مطلوب در نظر گرفته شد.

عضو هیات علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد واحد پرند با اشاره به برگزاری دومین همایش تازه های سلولی و مولکولی در 19 و 20 آبان ماه آخرین مهلت دریافت مقالات را 31 شهریور 94 اعلام و آن را غیرقابل تمدید دانست. نتایج بررسی مقالات تا 15 مهر از طریق وب سایت همایش به نشانی www.hamayeshpiau2.ir اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، گفتنی است دبیرخانه همایش برای شرکت کنندگان امتیازاتی در نظر گرفته که شامل 50 درصد تخفیف برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، 30 درصد دانشجویان دکتری و20 درصد اعضای انجمن های علمی می باشد.

انتهای پیام

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه