clone human stem cells ، کلون سازی سلول های بنیادی جنینی
تاریخ انتشار: جمعه 27 آبان 1390
کلون کردن سلول های بنیادی انسان توسط دانشمند کره ای تا سال 2015

  کلون کردن سلول های بنیادی انسان توسط دانشمند کره ای تا سال 2015

یک جنین شناس کره ای در تلاش است تا سلول های بنیادی جنینی انسان را تا سال 2015 کلون کند.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از koreatimes ، پروفسور Park Se-pill از دانشگاه ملی Jeju در تلاش است تا سلول های بنیادی جنینی انسان را تا سال 2015 کلون کند. هیچ دانشمندانی تاکنون به این موفقیت دست نیافته است.
این جنین شناس قصد دارد شبیه سازی جنین انسان را آغاز کرده و سپس رده هایی از سلول های بنیادی را در ابتدای سال آینده از آنها ایجاد کند.
Park گفت: به تازگی دولت تصویب کرد که دانشگاه ملی Cheju واجد شرایط انجام مطالعات جنینی انسان شناخته شده است. در حال حاضر ما نیاز به دریافت مجوز جداگانه ای برای پروژه های تحقیقاتی خاص داریم.

وی اضافه کرد: ما درسال آینده توانایی آغاز کار بر روی سلول های بنیادی جنینی انسان را با هدف به پایان رساندن آن تا سال 2015 داریم. ازآنجاییکه هیچ کس تا به حال آن را به دست نیاورده است کار دشواری خواهد بود اما ما آنرا به بهترین نحوانجام خواهیم داد.

این جنین شناس افزود : در واقع ، همه چیز در حال حاضر نسبت به گذشته بسیار دشوار است زیرا اکنون ما مجاز به استفاده از تخم های تازه برای تکثیر جنین نیستیم . در عوض ما باید بر روی تخم های منجمد کار کنیم. محققان جنین انسانی باید تخم منجمد شده باقی مانده از تلقیح مصنوعی را ذوب کنند که میزان موفقیت همانطور که در حیوانات آزمایشگاهی نشان داده شده است بسیار کم خواهد شد. ما باید این مشکل را حل کنیم.
او ادعا کرد که کره همچنین باید محدودیت های اعمال شده برای کار بر روی تخم تازه را پس از ایالات متحده و بریتانیا برای تبدیل شدن به یک قطب تحقیقات جنینی که پتانسیل درمانی در آن بسیار مورد توجه است، برطرف کند.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه