تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آبان 1391
پروتئین سویا راه حل درمان زخم های پوستی

  پروتئین سویا راه حل درمان زخم های پوستی

پروتئین سویا داربستی را ایجاد می کند که باعث هدایت رشد سلول های پوست و مهار تشکیل اسکارمی شود. همچنین می تواند برای ایجاد رگ های خونی بسیار کوچک که واقعا کارمی کنند، فرم دهی شود.
امتیاز: Article Rating

 

 
به گزارش بنیان به نقل از utsandiego ، تصورکنید پوشش جایگزینی برای پوست در زخم ها و یا اولسرها وجود داشته باشد که هیچ واکنش ایمنی ایجاد نکرده ودارای عمری نامحدودی باشد. این چیزی است که موسسه Eqalix در ویرجینیا ارائه کرده است.
این موسسه از دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه درکسل و بیمارستان کودکان فیلادلفیا مجوز تولید این پوست را از پروتئین سویا دریافت کرده است.
Joseph Connell گفت: این پروتئین داربستی را ایجاد می کند که باعث هدایت رشد سلول های پوست و مهار تشکیل اسکارمی شود. همچنین می تواند برای ایجاد رگ های خونی بسیار کوچک که واقعا کارمی کنند، فرم دهی شود. این خواص در مطالعات حیوانی مورد آزمایش قرار گرفته است.
او افزود:" هیچ کس در صنعت ما نتوانسته یک رگ با قطر کوچک ایجاد کند که مسدود نشود.
Connell گفت: پروتئین سویا می تواند به عنوان منبعی استفاده شود که هزینه بسیار پایین تری از دیگر پوشش های موقتی پوست، مانند آنهایی که از اجساد انسانی و یا خوک بدست می آیند، به ارمغان آورد. همچنین این منبع واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند.
او ادامه داد: نظر من این است که این پروتئین باید برای سربازان ما در جنگ در دسترس قرار گیرد، همچنین برای زخم ها و سوختگی ها نیز استفاده شود. 
Eqalix به دنبال شرکایی برای بهره برداری از این محصول خود که OmegaSkin نام دارد، از طریق آزمایش های بالینی برای تایید اثربخشی آن، می باشد.
 
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه