تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آبان 1391
 ساخت عروق خونی جدید با استفاده از سلول های بنیادی خون قاعدگی

  ساخت عروق خونی جدید با استفاده از سلول های بنیادی خون قاعدگی

امتیاز: Article Rating

 

 
به گزارش بنیان به نقل از  utsandiego ، ایسکمی ( فقدان جریان خون) درقلب، ایجاد درد قلبی و حملات قلبی می کند. وقتی که ایسکمی دراندام های حرکتی رخ دهد ممکن است منجربه قطع عضو شود . برای بازگرداندن گردش خون قبل از اینکه خیلی دیر شود، کمپانی MediStem درسان دیگو در حال آزمایش نوع خاصی از سلول های بنیادی برای ایجاد رگ های خونی جدید و محکم می باشد.
این سلول های بنیادی که سلول های ترمیمی آندومترنام دارد از خون قاعدگی مشتق شده است. Alan Lewis مدیر عامل این شرکت گفت: این سلولها واکنش حساسیتی ایجاد نمی کند بنابراین استفاده از آنها منجر به رد پیوند نمی شود.
Lewis گفت:" ما آنها را نیروگاه ترمیم کننده طبیعی نامیدیم. این سلول ها قدرت تکثیری بالایی داشته و برای ایجاد عروق خونی جدید بسیار مناسب هستند. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده از آنها را برای آزمایش های بالینی تایید کرده است.
او گفت: این یک روش بسیار موثر برای استفاده از این سلول ها است . یک اهدا کننده می تواند حدود 20،000 دوز از این سلول ها را تولید کند. آنها سلول های بسیار قدرتمندی هستند و می توان آنها را منجمد کرده و به  سراسر دنیا  به عنوان یک محصول مراقبت از سلامت ارسال کرد.
MediStem اکنون درحال انجام آزمایش های بالینی با استفاده از این سلولها برای پیشبرد رشد رگ های خونی در بیماران مبتلا به ایسکمی اندام حیاتی و همچنین بیماران مبتلا به نارسایی قلبی است.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه