تاریخ انتشار: یکشنبه 03 آبان 1394
برگزاری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویی و جشنواره سلول های بنیادی
توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت می گیرد؛

  برگزاری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویی و جشنواره سلول های بنیادی

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویی و جشنواره سلول های بنیادی با همکاری این ستاد و ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی خبر داد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 'پرویز کرمی' اعلام کرد که المپیادهای دانش آموزی و دانشجویی در حوزه سلول های بنیادی و جشنواره ملی سلول های بنیادی توسط معاونت علمی برگزار خواهد شد.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینکه نخستین المپیاد دانش آموزی و دانشجویی در فصل زمستان امسال برگزار می شود، هدف از آن را فرهنگ سازی و ترویج موضوع سلول های بنیادی، در راستای فعالیت های سیاستگذاری و حمایتی معاونت علمی و در حوزه اقتصاد دانش بنیان دانست. 
کرمی همچنین از برگزاری جشنواره سلول های بنیادی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره با حمایت معاونت علمی و توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برگزار می شود و از برگزیدگان دو المپیاد دانش آموزی و دانشجویی نیز در این جشنواره تقدیر می شود. 
دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در ادامه به اهمیت برگزاری سلسله نشست های صمیمانه با اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: با برگزاری این نشست های صمیمانه با اهالی رسانه تمامی ستادهای معاونت علمی برای ورود به حوزه فرهنگ سازی ترغیب و تشویق می شوند. 
وی بیان کرد : از این طریق همکاری و همگرایی خاصی میان اهالی رسانه و دبیران ستادهای فناوری معاونت علمی در حال شکل گیری است که به پیشرفت کارها و اطلاع از نظرات سازنده اهالی رسانه نیز به طور اصولی و از نزدیک به دبیران منتقل می شود.
پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه