تاریخ انتشار: دوشنبه 04 آبان 1394
دومین مرحله داوری طرح‌های ستاد توسعه علوم سلول‌های بنیادی برگزار شد

  دومین مرحله داوری طرح‌های ستاد توسعه علوم سلول‌های بنیادی برگزار شد

دومین مرحله داوری طرح‌های فناوری با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر نیکوگفتار، مدیر توسعه تجاری‌سازی و بازار و جمعی از داوران متخصص این حوزه در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، نیکوگفتار، مدیر توسعه تجاری‌سازی و بازار در ابتدای این جلسه به ارائه توضیحاتی در ارتباط با طرح‌های فناوری و اهمیت این طرح‌ها پرداخت و در ارتباط با نحوه داوری گفت: این مرحله از داوری در سه بخش دارویی، تجهیزات و کیت‌های HLA و بصورت دفاع حضوری خواهد بود.

وی همچنین به تعداد داوران این سه بخش اشاره کرد و افزود: برای بخش دارو و HLA هفت داور و برای گروه تجهیزات هشت داور در این مرحله حضور دارند و همچنین تعداد طرح‌های بخش دارویی 6 طرح، بخش تجهیزات 6 و بخش HLA نیز دو طرح است.

به گزارش ایسنا، در ادامه مجریان طرح‌های گروه دارویی بصورت حضوری و البته انفرادی به دفاع از طرح خود پرداختند که بعد از پایان دفاع هر مجری پاسخگوی سوالات داوران مربوطه می‌شدند.

بعد از اتمام داوری طرح‌های دارویی، داوری طرح‌های تجهیزات و HLA شروع شد که در این مرحله نیز هر کدام از مجریان به دفاع از طرح خود بصورت انفرادی و حضوری پرداختند و در پایان دفاع نیز پاسخگوی سوالات داوران بخش‌های خود بودند.

در پایان ارائه طرح توسط مجریان نیز داوران نظرات خود را در ارتباط با طرح‌های دفاع شده ایراد کردند و نقاط قوت و ضعف هر طرح نیز به بحث و بررسی گذاشته شد.

بر اساس اعلام ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نتایج این مرحله از داوری متعاقباً اعلام می‌شود.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه