تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آبان 1391
هدف قرار دادن سلول های بنیادی سرطان برای درمان سرطان مغز

  هدف قرار دادن سلول های بنیادی سرطان برای درمان سرطان مغز

مطالعه جدید نشان می دهد که چگونه بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما که درمان سلول های بنیادی سرطانی رابه طور مستقیم دریافت کرده اند، میزان بقای بیشتری دارند.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان به نقل از PRWeb ، دکتر Julie Kang ، مطالعه خود را که پرتودرمانی برای درمان سلول های بنیادی سرطانی است، در نشست سالانه انجمن آمریکایی انکولوژی تشعشع  ارائه کرده است.
این مطالعه نشان می دهد که کسانی که تحت تهاجمی ترین شکل پرتودرمانی قرار می گیرند، میزان بقای متوسط 20.7 ماه داشتند، در حالی که کسانی که درمان با دوزکمتر را دریافت کرده بودند متوسط بقا 15.3 ماه داشتند.
افزایش مدت زمان پنج ماه و نیم ممکن است به نظرزیاد نرسد، اما اگر چنین درمانی باعث شود شما بتوانید پنج ماه بیشتر با عزیزان خود باشید، به نظر شما شگفت انگیز خواهد بود.
این مطالعه تنها یکی از چندین مطالعه در حال انجام است ، تعداد مطالعات بیشتری به منظور اطمینان از استفاده این درمان به منظور کمک به بیمارانی که از گلیوبلاستوما رنج می برند، مورد نیاز می باشد.
مانند همه پژوهش های پزشکی، زمانی که درمانی برای سرطان مغز یافت می شود، یک راه طولانی آغاز می شود، اما همه یافته ها مهم نیست چقدر بزرگ یا چقدر کوچک، سزاوار ستایش اند. 
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه