تاریخ انتشار: دوشنبه 02 آذر 1394
فراخوان جایزه ملی سلول های بنیادی وپزشکی بازساختی منتشرشد

  فراخوان جایزه ملی سلول های بنیادی وپزشکی بازساختی منتشرشد

فراخوان جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازمعاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دکتربهناز بخشنده دبیرجایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با اشاره به اینکه علاقه مندان جهت شرکت دراین جایزه تا پایان آذرماه مهلت دارند گفت: این جایزه درچهاربخش ایده های برتر، مقاله برتر، اختراع برتر و پایان نامه برتر در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می شود.
وی بیان کرد: اهدای جوایز همزمان با نخستین جشنواره ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در پایان اردیبهشت 95، انجام می شود.
وی درباره جوایز برگزیدگان این جایزه ملی بیان کرد: به برگزیدگان هر بخش این جایزه ملی، پنج سکه تمام بهار آزادی اهدا می شود، همچنین سن متقاضی شرکت کننده در این بخش باید تا زمان شروع فراخوان زیر 35 سال تمام بوده وتاریخ چاپ مقاله مربوط به سال های 2014 و 2015 باشد.
به گفته وی در بخش مقاله برتر 5 سکه تمام بهار آزادی به عنوان جایزه این بخش درنظر گرفته شده است، زمینه تخصصی مقاله نیز باید در حوزه های علوم پایه سلول های بنیادی, پزشکی باز ساختی, سلول درمانی و درمان بر پایه سلول های ایمنی باشد.
دبیر جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی معاونت علمی درباره شرایط متقاضیان برای حضور در بخش پایان نامه برتر اظهارکرد: نباید بیش از یکسال از زمان فارغ التحصیل متقاضی در زمان شروع فراخوان گذشته باشد ونیز تنها پایان نامه هایی که دارای صورتجلسه دفاع هستند در این بخش بررسی می شود.
بخشنده یادآور شد: متقاضی باید حداقل دو مقاله پذیرفته شده مستخرج از پایان نامه با شرایط ضریب تاثیر یکی از مقالات بالای 2 و ضریب تاثیر مقاله دوم بالای چهار را داشته باشد و ثبت اختراع بین المللی معادل مقاله آن با ضریب تاثیر بالای چهار است.
به گفته وی متقاضیان جهت شرکت در بخش اختراع برتر بایستی گواهی ثبت اختراع بین المللی داشته و فرم فناوری را تکمیل و ارسال کنند،در بخش اختراع برتر نیز، 5 سکه بهار آزادی به عنوان جایزه در نظر گرفته شده که به اختراعات برتراهدا می شود. 
وی به شرایط متقاضیان جهت شرکت در بخش ایده های برتر اشاره کرد و گفت:متقاضیان در زمان شروع فراخوان، بایستی دانشجو باشند و هر متقاضی می تواند تنها یک ایده ثبت کرده ومحل انجام ایده باید مشخص باشد.
بخشنده با اشاره به جوایز برندگان بخش ایده های برتراظهار کرد:جوایز نفر اول در این بخش 5سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم: 4 سکه تمام بهار آزادی، نفر سوم: 3 سکه تمام بهار آزادی و نفر چهارم تا دهم: یک سکه تمام بهار آزادی است. 
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه