تاریخ انتشار: شنبه 07 آذر 1394
همکاری مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاددانشگاهی استان با دانشگاه علوم پزشکی تبریز
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی خبر داد

  همکاری مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاددانشگاهی استان با دانشگاه علوم پزشکی تبریز

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از همکاری تنگاتنگ مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاددانشگاهی استان با دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و گفت: پس از راه اندازی مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاد دانشگاهی استان، مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بخشی از فعالیت‌های آنان را بر عهده گرفته است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، دکتر نجف قراچورلو در جلسه کارگروه توسعه سلول‌های بنیادی تبریز با حضور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌ سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با هماهنگی‌هایی که جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با پژوهشگاه رویان و ابن سینا داشته است در مرکز ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی راه اندازی شده است.

وی افزود: پس از راه اندازی این مرکز بخشی از فعالیت‌های آنان را بر عهده گرفته و در مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی انجام می دهیم.

مدیر مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از کار این مرکز پرداخته و اظهار کرد: بیشتر تمرکز مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی جهاد دانشگاهی استان بر روی درمان ناباروری است.

دکتر ملکی تاکید کرد: با تولید سلول‌های اسپرمی برای افرادی که توانایی تولید اسپرم ندارند ناباروری آنان را درمان می‌کنیم و امید داریم تا در آینده نزدیک در این عرصه کارهای درمانی خوبی ارائه شود.

وی افزود: در زمینه سلول‌های بنیادی پوستی و استخوانی نیز وارد شده و تحقیقاتی داشته‌ایم اما وظیفه و تمرکز اصلی ما کار بر روی سلول‌های بنیادی تولید اسپرم برای درمان ناباروری زوجین است.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه