تاریخ انتشار: شنبه 05 دی 1394
دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر منصوب شد
با حکم معاون علمی رییس‌جمهور

  دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، سیروس وطنخواه مقدم به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی منصوب شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، در حکم دکتر سورنا ستاری خطاب به سیروس وطنخواه مقدم آمده است‌: «با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و برخورداری از پشتکار شایسته و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهش‌ها و فناوری‌های راهبردی کشور در حوزه علوم و فناوری انرژی‌های تجدید‌پذیر و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه ایده تا ثروت، جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب وظایف تعیین شده با هماهنگی معاون توسعه فناوری و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرا دستگاهی و با توجه به مزیت‌ها و مقتضیات بومی و بهره‌مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین‌المللی نسبت به اجرایی کردن چشم‌انداز، راهبردها، اولویت‌ها، راهکارها و هماهنگی برنامه‌ها و هم‌افزایی فعالیت‌ها، مطابق با سند توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر و نظارت و پایش بر امور مربوط در سطح کشور اقدام کنید».

بر اساس این گزارش، سیروس وطنخواه مقدم پیش از این سمت معاون مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری را عهده‌دار بوده است. همچنین پیش از این یوسف آرمودلی، دبیری ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را برعهده داشت.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه