تاریخ انتشار: دوشنبه 21 دی 1394
مصوبات جدید برای افزایش درمان های طب بازساختی برای بیماری های قلبی و کبدی

  مصوبات جدید برای افزایش درمان های طب بازساختی برای بیماری های قلبی و کبدی

کمپانی ویستاژن یک کمپانی دارویی در مرحله تست های بالینی داروها است که روی طراحی، تولید و تجاری سازی داروها برای درمان افسردگی، سرطان و بیماری ها و اختلالات مربوط به سیستم عصبی مرکزی فوکوس کرده است. محققین در دانشگاه شبکه سلامت کانادا(UHN) به دنبال کسب مجوز برای سه نوآوری در زمینه تکنولوژی سلول های بنیادی است که به وسیله آن ها بدست آمده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازmedicalxpress، هر سه این تکنولوژی ها با تبدیل سلول های بنیادی به سلول های قلبی، کبدی و غضروفی و برای کاربردهای تجاری و بالینی مانند درمان های ترمیمی و غربالگری های دارویی  مرتبط هستند. کمپانی ویستاژن در حال حاضر توانسته است مجوزهایی برای استفاده از این تکنولوژی ها را بدست آورد:

  • روش ها و ترکیباتی برای تولید سلول های اپی کاردیوم از سلول های بنیادی پرتوان. سلول های اپی کاردیوم برای تکوین مناسب قلب ضروری هستند و نقش مهمی را برای ریکاوری قلبی طی بیماری بازی می کنند.
  • روش ها و ترکیباتی برای تولید هپاتوسیت ها و کلانژیوسیت ها از سلول های بنیادی پرتوان، که رویکردهای جدید و بهبود یافته ای را برای ارزیابی ایمنی کاندیداهای دارویی برای کبد و هم چنین استفاده از این سلول ها برای سلول درمانی بیماری های کبدی مانند فیبروز کیستیک و ... .
  • روش ها و ترکیباتی برای تولید سلول های رده کندروسیتی که می توانند برای تولید غضروف های مفصلی یا صفحات رشد غضروفی استفاده شوند و برای طب بازساختی مربوط به آسیب های استخوانی و استئوآرتریت از اهمیت بالایی برخوردارند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه