تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 21 آذر 1391
پنحمین همایش سراسری استروک  برگزار می شود

  پنحمین همایش سراسری استروک برگزار می شود

پنحمین همایش سراسری استروک ۲۲ الی ۲۴ آذر ۱۳۹۱ در مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

به گزار بنیان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز تحقیقات علوم اعصاب، انجمن علوم اعصاب ایران، انجمن استروک ایران و انجمن علوم اعصاب و استروک شاخه اصفهان مجری این همایش هستند.

محورهای این همایش  نوروپروتکشن در سکته مغزی،  پيشگيری اوليه و نقش فاکتورهای خطر ، هکارهای کاهش بروز استروک با محوريت تغيير در روش زندگی،  نقش اولتراسوند در تشخيص و درمان استروک ايسکميک حاد،  کاربرد Neuroimoging در تشخيص استروک ،  استفاده از Thrambolytic Agents در درمان استروک ايسکميک،  استفاده ازروشهای Neurointerventional دردرمان استروک ايسکميک،  نقش و جايگاه داروهای ضد پلاکتی در پيشگيری از استروک،  نقش و جايگاه داروهای آنتی کوآگولانت در پيشگيری و درمان از استروک ،  نحوه درمان فشار خون در استروک حاد ايسکمیک،  تشخيص و درمانICH ،  کاربرد روشهای نوين درمانی در درمانSAH،  نقش اسناتين ها در پيشگيری از استروک،  دیابت و استروک،  نقش تغذیه در پیشگیری از استروک،  ارتباط استروک و اختلالات سایکولوژیک و  توانبخشی در استروک است.

این همایش دوروزه برای متخصصین  بیماریهای کودکان، متخصصین جراحی مغز و اعصاب، متخصصین رادیولوژی، متخصصین روانپزشکی، متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی، فوق تخصص نفرولوژی، پزشکان عمومی، پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده و دکترای فارماکولوژی دارای 9 امتیاز باز آموزی است.

همچنین برای گروه های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای( پرستاری، فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی)   شش 6 امتیازو متخصصین بیماریهای عفونی و گرمسیری – شش و نیم (5/6) امتیاز خواهد داشت.

برای گروه های فوق تخصص اعصاب اطفال،  فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق، متخصص طب اورژانس، متخصص بیماریهای قلب و عروق، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب، متخصص بیماریهای داخلی نیز 13  امتیاز در نظر گرفته شده است.

 

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
چهارشنبه, 22 آذر,1391

hamid zarandouz

با سپاس.

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه