تاریخ انتشار: یکشنبه 25 بهمن 1394
برپایی اولین سمپوزیوم ملی «ژنتیک و سلول‌های بنیادی»
اسفندماه امسال صورت می‌گیرد

  برپایی اولین سمپوزیوم ملی «ژنتیک و سلول‌های بنیادی»

اولین سمپوزیوم ملی یک روزه «ژنتیک و سلول‌های بنیادی» از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و با همکاری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و دانشگاه شهید بهشتی ششم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، محورهای اصلی این نشست که در قالب 6 پانل برگزار می‌شود، شامل چشم‌انداز و یافته‌های نوین در ژن درمانی بر پایه سلول‌های بنیادی و نقش RNAهای غیر کد کننده (Non-coding RNAs)، جایگاه خدمات ژنتیکی در سلول درمانی: HLA-typing، پزشکی فردمحور (Personalized Medicine)، بانک‌های ژنی DNA جهش یافته به منظور کاربردهای کلینیکی، مفاهیم کلی ژن‌های خودکشی در ژن درمانی، پاسخ‌های ایمنی به وکتورهای ژن درمانی، اپی ژنومیکس سلول‌های بنیادی، قوانین، ضوابط و اخلاق پزشکی در حوزه سلول درمانی و نیز گزارش‌هایی است که تاکنون در دنیا و در ایران مورد مطالعات پیش بالینی قرار گرفته است.

همچنین تمام متخصصین و دانش‌آموختگان، اساتید، دانشجویان و کارشناسان در حیطه ژنتیک، زیست‌فناوری، علوم پایه، پزشکی، سلولی – مولکولی، ایمونولوژی، فیزیولوژی تکوین، هماتولوژی و... از جمله مخاطبان این نشست هستند.

به گزارش ایسنا بر اساس اعلام دبیرخانه سمپوزیوم، ثبت نام برای تمام علاقه‌مندان و دانش‌پژوهان، آزاد و رایگان است و به شرکت کنندگان در این سمپوزیوم گواهی حضور اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام به سایت nigeb.ac.ir مراجعه کرده و یا از طریق پست الکترونیکی info@nigeb.ac.ir با دبیرخانه سمپوزیوم مکاتبه کنند و یا با شماره تلفن 9- 44787302 داخلی 366 تماس بگیرند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه