تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 18 اسفند 1394
به دنبال اهدای سلول های بنیادی و نجات جان حیوان خانگی

  به دنبال اهدای سلول های بنیادی و نجات جان حیوان خانگی

صاحبان سگی در شهر کوکیتلام کانادا به دنبال یک اهدا کننده مناسب برای سگ نه ساله شان هستند که به سرطان لنفوما مبتلا شده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازstem-cells-news، خانم آنجلا زیتو صاحب این سگ می گوید که شیمی درمانی به عنوان یک درمان استاندارد می تواند طول عمر این سگ مبتلا به لنفوما را افزایش دهد اما نمی تواند درمانی قطعی برای وی باشد. در حال حاضر اعضای این خانواده به دنبال فراهم کردن مقدمات درمان این سگ با استفاده از سلول های بنیادی هستند. در گام اول آن ها دامپزشکی را ملاقات کرده اند که فرایند سلول درمانی حیوانات خانگی را انجام می دهد و در گام بعد به دنبال یک اهدا کننده سلول های بنیادی مناسب برای سگ شان هستند.

دکتر ادموند سالیوان دامپزشکی که قصد کمک به این خانواده را دارد می گوید استفاده از سلول های بنیادی برای لنفوما در انسان اولین بار 40 سال پیش تست شد و این روش در مورد سگ های مبتلا به لنفوما اولین بار 12 سال پیش مورد امتحان قرار گرفت. در حال حاضر این فرایند 15 تا 18 هزار دلار آمریکا هزینه دارد که با شرکت های بیمه حیوانات خانگی پوشش داده می شود. در حال حاضر این خانواده به دنبال یافتن یک اهدا کننده مناسب برای سلول های بنیادی هستند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه