تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 18 اسفند 1394
درمان بیش از 8000 جانور با استفاده از سلول های بنیادی

  درمان بیش از 8000 جانور با استفاده از سلول های بنیادی

کمپانی دامپزشکی-سلول های بنیادی(Vet-Stem) اعلام کرده است که بیش از 8000 جانور را تاکنون با استفاده از سلول درمانی و دامپزشکی درمان کرده اند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازStem-cells-news، کمپانی دامپزشکی-سلول های بنیادی(Vet-Stem) از سال 2004 در حال تامین سلول های بنیادی برای دامپزشکان است و گزارشی که اخیرا منتشر کرده است نشان می دهد که بیش از 8000 جانور تاکنون بوسیله سلول های بنیادی محصول این کمپانی درمان شده اند. کمپانی Vet-Stem، اولین کمپانی در ارائه خدمات سریع برای سلول های بنیادی در آمریکا است.

این کمپانی بعد از این که کار خود را با مهیا کردن سلول های بنیادی برای هزاران اسب آغاز کرد، اینک در سلول درمانی سگ ها و گربه سرمایه گذاری کرده است و یک کمپانی پیشرو در زمینه طب بازساختی و دامپزشکی به شمار می آید. رضایتمندی وسیع دامپزشکان اسب ها و صاحبان اسب ها از این سلول درمانی ها، سکوی پرشی برای این کمپانی برای رو آوردن به سلول درمانی جانوران کوچک بوده است. آمار نشان می دهد که بیش از 75 درصد اسب هایی که به دلیل آسیب دیدگی تاندون و لیگامنت مورد سلول درمانی Vet-Stem قرار گرفته اند توانسته اند سطح کارایی گذشته شان را بدست آورند. این در حالی است که این آمار برای سگ ها بیش از 80 درصد بوده است و صاحبان این سگ ها از افزایش کیفیت زندگی سگ هایشان راضی هستند. مدیران این کمپانی می گویند که این موجب افتخار ماست که صاحبان بیش از 8000 حیوان خانگی توانسته اند از مزایایی سلول های بنیادی و سلول درمانی کمپانی ما بهره مند شوند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه