تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 28 آذر 1391
سرطان سینه در زنان افزایش یافته است
دبیر سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و زایمان:

  سرطان سینه در زنان افزایش یافته است

دبیر سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و زایمان گفت:چنانچه بتوان تمام دختران جوان را قبل از ازدواج توسط واکسن های موجود به صورت ارزان قیمت و یا رایگان علیه سرطان سرویکس واکسینه کنیم به طور چشمگیری شیوع این بیماری کاهش می یابد.
امتیاز: Article Rating

 

دکتر میترا مدرس گیلانی متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص آنکولوژی زنان در گفتگو با بنیان اظهار داشت: در این کنگره 4 روزه روش های جدید تشخیصی و درمانی به اشتراک گذاشته می شود و این شیوه های نوین در کارهای کلینیکی قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه تازه هاي طب مادر و جنين ، باروري و ناباروري ، اندوکرينولوژي زنان اوروژنيکولوژي ، اختلالات سکسوال ، انکولوژي زنان ، لاپاراسکوپي ، هيستروسکوپي ، پزشکي قانوني ،پزشک خانواده ، ليزر درماني وطب سالمندان مورد بحث قرار خواهد گرفت افزود: شیوه های نوین درمان می تواند ضمن صرفه جویی در وقت ، هزینه ها را نیز کاهش دهد.

این فوق تخصص آنکولوژی زنان درباره انواع سرطان های زنان گفت: برخی سرطان ها از جمله سرطان سینه در سالهای اخیر افزایش داشته اما درحال حاضر علت شیوع آن مشخص نیست و نیاز به یک تحقیق جامع دارد.

دکتر مدرس گیلانی با تاکید براینکه با راه اندازی بخش های تخصصی زنان و زایمان در دانشگاه تهران که همه رشته های فوق تخصصی موجود در دنیا را به صورت دوره های 18 ماهه فلوشیپی ارائه می دهد کمک شایان توجهی به درمان بیماری های زنان شده تصریح کرد: با راه اندازی این رشته های فوق تخصصی ، این گروه توانسته است در امر پژوهش نیز با همکاری فلوها و دستیاران گام های بلندی را برداشته و مقالات خوبی را در مجلات دنیا به چاپ رسانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که این دوره ها را می گذراند با جدید ترین روشهای تشخیصی و درمان آشنا می شوند و سطح علمی فارغ التحصیلان این رشته افزایش می یابد و بالتبع تشخیص زودتر ، هزینه ها کمتر و طول عمر بیماران افزایش می یابد.

دکتر مدرس گیلانی تاکید کرد: در تلاشیم به تشخیص زودرس بیماری ها دست یابیم.

این متخصص زنان و زایمان درباره سرطان سرویکس نیز گفت: چنانچه بتوان تمام دختران جوان را قبل از ازدواج توسط واکسن های موجود به صورت ارزان قیمت و یا رایگان واکسینه کنیم به طور چشمگیری شیوع این بیماری کاهش می یابد.

پایان مطلب/ 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه