تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 12 دی 1391
طب ترمیمی با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت

  طب ترمیمی با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت

بهترین کلینیک درد در اسکاتسدیل آریزونا، اکنون درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) را برای طب ترمیمی ارائه کرده است. تکنولوژی تزریق PRP درمدیریت درد برای صدمات تاندون و رباط همراه با درد مفاصل نتایج بسیار عالی نشان داده است .
امتیاز: Article Rating

 

 
به گزارش بنیان به نقل از PRWeb ، متخصصان درد در آریزونا به طور مستمر تکنولوژی پیشگامانه ای را برای بیماران ارائه می دهند که موثر و بی خطر است. تکنولوژی پلاسمای غنی از پلاکت از خون خود بیماراستفاده می کند. خون بیمارسانتریفیوژ شده و پلاسما حاوی پلاکت و فاکتورهای رشد آن جدا می شود. این پلاسمای غنی از پلاکت ، به ناحیه آسیب دیده بیمارمجددا تزریق می شود، تا به ترمیم آسیب کمک کند .
مطالعات متعددی بر روی درمان با PRP انجام شده است ، وبا توجه به آکادمی جراحان ارتوپدی ، در حال حاضر سه لیگ ورزش های حرفه ای استفاده از درمان با پلاسمای غنی از پلاکت را تایید کرده اند. از این روش برای درمان آسیب های تاندون مانند التهاب تاندون روتاتور کاف، تاندون آشیل، آسیب زانو، مفصل ران و آرنج استفاده می شود.
PRP علاوه برآسیب تاندون به صدمات لیگامنت مانند رباط های موازی زانو نیز کمک می کند. اخیرا، استفاده از PRP در بیماری های ورم مفاصل نیزافزایش یافته است.
David Greene مدیر عامل موسسه درد آریزونا گفت:" پلاسما غنی از پلاکت بزرگ به دلیل خطرات کم و درمان با سلول های بنیادی خود بیمارعالی است. بنابراین PRP در واقع نوعی سلول درمانی است و نتایج مطالعات اولیه آن بسیار امیدوار کننده است.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه