تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 26 دی 1391
دومین نمایشگاه زیست فناوری ایران آغاز به کار کرد

  دومین نمایشگاه زیست فناوری ایران آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه زیست فناوری ایران صبح امروز سه شنبه 26 تیرماه ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
امتیاز: Article Rating
مرجان آقبلاغی- به گزارش بنیان ، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، نسرین سلطانخواه معاون علمی فناوری رئیس جمهوری، صاحب قدم لطفی، رئیس ستاد توسعه زیست فناوری کشور، نادری‌منش، معاون آموزشی وزیر علوم و جمعی از متخصصان حوزه بیوتکنولوژی حضور داشتند.
معرفی و برندسازی محصولات زیست‌ فناوری ایران در داخل و خارج کشور، معرفی توان فنی – تولیدی و آخرین دستاوردهای زیست‌ فناوری کشور و کمک به ایجاد ارتباط و همکاری میان بخش‌های علمی، صنعتی وتجاری مربوط به زیست ‌فناوری کشور، تشویق پژوهشگران، نوآوران و صاحبان صنعت در عرصه زیست ‌فناوری کشور، جلب مشارکت سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه ‌گذاری در تولید محصولات مبتنی بر زیست‌ فناوری ازجمله اهدافی است که در برگزاری این نمایشگاه مدنظر قرار داده شده است.
برگزاری نشست های علمی و تخصصی با مباحث مختلف برای دانشجویان و محققان و برپایی نمایشگاه هنر و زیست فناوری از دیگر برنامه هایی به حساب می آید که برای این رویداد علمی در نظر گرفته شده است.
این نمایشگاه که با شعار « فناوری های نوین زیستی در خدمت زندگی و سلامت انسان ها» آغاز شده تا شنبه سی ام دی ماه ادامه خواهد داشت.
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه