تاریخ انتشار: یکشنبه 08 بهمن 1391
پژوهشگاه رویان نشان زرین بقراط را دریافت کرد
در همایش ملی " سلامت، بیمه، بانک"؛

  پژوهشگاه رویان نشان زرین بقراط را دریافت کرد

پژوهشگاه رویان موفق شد در همایش ملی " سلامت، بیمه، بانک" در بخش پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برتر نشان زرین بقراط را از آن خود کند.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان، در همایش ملی " سلامت، بیمه، بانک" که امروز توسط سازمان نظام پزشکی ایران، با مشارکت و همکاری بیمه مرکزی ایران، سازمان بیمه سلامت، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همکاری برخی نهادهای علمی و صنفی در سالن همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی با اهدای جایزه بقراط، تقدیر به عمل آمد.
به گفته سید شهاب الدین صدر رئیس سازمان نظام پزشکی ، ارزیابی سازمان‌ها و نهادهای سلامت محور از طریق میزان اثرگذاری آنان در 7 محور مرتبط با امر خدمات سلامت بوده است. 
تلاش در ارتقاء آگاهی عمومی و تخصصی و فرهنگ‌سازی سلامت، خلاقیت و نوآوری و عرضه شیوه‌ها و روش‌های جدید، توسعه خدمات سلامت، همکاری در آموزش و ارتقاء سطح مهارت‌های نظام سلامت، مشارکت سازمانی در زمینه‌هایی از صنایع و خدمات در راستای کاربرد سلامت، حمایت از موازین حرفه‌ای و نیازهای منابع انسانی در بخش‌هائی از جامعه سلامت، فعالیت‌های علمی در راستای توسعه کاربردی اصول و مبانی یا فنون کیفیت تهیه کتب و مقالات و مشارکت در فعالیت‌های بین‌المللی مرتبط با سلامت از جمله محورهای مهم ارزیابی سازمان ها، نهاد ها و افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت جایزه سالانه بقراط است.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه