تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1391
چهارمين كنگره تخصصي ضايعات نخاعي ايران  برگزار می شود
25 لغايت 27 بهمن ماه ؛

  چهارمين كنگره تخصصي ضايعات نخاعي ايران برگزار می شود

"چهارمین کنگره ملی ضایعات نخاعی" و "نخستین جشنواره حمايت طلبي و پيشگيري از ضايعات نخاعي" به همت شبکه ملي تحقيقات ضايعات نخاعي از 25 لغايت 27 بهمن ماه جاري در تهران، مركز همايشهاي رازي برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان، شبکه ملي تحقيقات ضايعات نخاعي با هدف حساس سازي ، آموزش عمومي جامعه ، نهادينه سازي فرهنگ پيشگيري از حوادث منجر به ضايعات نخاعي ، حمايت هاي اجتماعي از آسيب ديدگان ضايعات نخاعي ، توسعه پژوهش در حوزه هاي ذيربط ، توليد دانش در زمينه پيشگيري و درمان ضايعات نخاعي و جلب مشارکت جامعه و بهره مندي از تمامي ظرفيت هاي کشور اقدام به برگزاري "چهارمین کنگره ملی ضایعات نخاعی" و "نخستین جشنواره حمايت طلبي و پيشگيري از ضايعات نخاعي"  نموده است .
 
"چهارمین کنگره ملی ضایعات نخاعی" و "نخستین جشنواره حمايت طلبي و پيشگيري از ضايعات نخاعي" از 25 لغايت 27 بهمن ماه جاري در تهران، مركز همايشهاي رازي برگزار می شود.
 
دكتر سيدحسن امامي رضوي - رئيس كنگره در اینباره گفت: شبکه ملی تحقیقات ضایعات نخاعی ایران  بر اساس رسالت خود، تلاش دارد تا با  هدف گذاری مناسب جلب مشارکت کلیه ذینفعان و ساماندهی و هدفمند کردن همکاریهای بین مراکز تحقیقاتی ، موجبات تولید علوم کاربردی و پاسخگویی به نیاز کاربران و گیرندگان خدمات که همانا بیماران با آسیب های نخاعی هستند را فراهم آورد .
وی افزود: جشنواره حمايت طلبي و پيشگيري از ضايعات نخاعي و کنگره مذکور  فرصت مغتنمی است تا ضمن اطلاع رسانی و معرفی خود با جلب همکاری و مشارکت سازمان های اثرگذار محققین ذیربط را شناسایی ، تشویق ، معرفی و حمایت نماید و بستر مناسبی را برای توسعه برنامه ها و مداخلات آموزشی ، پژوهشی ، پیشگیرانه ، درمانی ، توانبخشی ، صنعتی و حمایت طلبانه را در جهت ارتقای سلامت بیماران با آسیب نخاعی در کشور را به نمایش بگذارد.
 
پایان مطلب /
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه