تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 بهمن 1391
مرحله اول تست درمان آسیب نخاعی با استفاده از سلول های بنیادی به پایان رسید
کمپانی StemCells اعلام کرد:

  مرحله اول تست درمان آسیب نخاعی با استفاده از سلول های بنیادی به پایان رسید

ارزش سهام شرکت StemCells ،پس اعلام این شرکت مبنی بر به پایان رسیدن درمان اولین گروه بیماران آسیب نخاعی با استفاده ازسلول های بنیادی شروع به افزایش کرد.
امتیاز: Article Rating

 

 
به گزارش بنیان به نقل از Associated Press  ، شرکت StemCells گفت که این درمان را بر روی سه نفر به اتمام رسانده است و اکنون در حال بررسی اثرات طولانی مدت آن بر روی سلامت آنها است.. هر سه بیمارازآسیب کامل طناب نخاعی در سطح قفسه سینه رنج می بردند، بدان معنی که آنها هیچ عملکرد عصبی و یا حسی در پایین ناحیه آسیب دیده نداشتند. این شرکت گفت: دو نفر از بیماران یک سال پس از درمان دارای عملکرد حسی بیشتری شدند، و یک نفر دیگر نیز بهبودهایی را نشان داد اما ناحیه جراحت هنوز به طور کامل بهبود نیافته است.
StemCells گفت که این اولین بار که چنین بیمارانی ، این نوع بهبود پس از درمان با سلول های بنیادی عصبی را تجربه می کنند.
دراین مطالعه ، تغییرات در بیماران از نظرحساسیت به لمس، گرما و محرک های الکتریکی اندازه گیری شد. StemCells گفت: یکی از بیماران چنین تغییراتی را نشان نداد.
شرکت کالیفرنیایی Newark ، در حال مطالعه روش های درمانی بر اساس سلول های بنیادی عصبی بالغ تخلیص شده است. این شرکت قبلا گزارش کرده بود که دو نفر از سه بیمار، شش ماه پس از دریافت این درمان بهبود یافته اند. شرکت StemCells نیز در حال آزمایش این درمان در بیماران با آسیب های کامل نخاعی می باشد و امیدوار است که این دسته از بیماران نیز پیشرفت های مشابهی را نشان دهند زیرا آنها هنوز هم مقداری عملکرد عصبی دارند.
درمان با سلولهای بنیادی هنوزدرمرحله آزمایش است و StemCells شرکتی کوچک بدون هیچ گونه محصولات تایید شده می باشد.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه